vineri, aprilie 3

Rehab.


Stres .. nervi .. nesiguranta .. neputinta. Le-am 'experimentat' pe toate. Si acestea adunate. . m-au adus in situatia de fata. E putin spus 'ma simt naspa'. De fapt .. ma simt mizerabil! ..

Poate in momentul cu pricina, ma simteam relaxata, in largul meu .. desi totul era absolut nou .. nu mi se parea nimic iesit din comun. Credeam ca ma poate ajuta cumva sa mai uit .. de 4 luni simt ca ma depasesc toate .. si ca am ajuns la capatul puterilor. Uneori ma intreb de ce nu-mi bag o data picioarele .. de ce nimic nu se rezolva de la sine .. si de ce deseori ma simt atat de mica si fara nicio putere de a schimba lucrurile.

Revenind la 'mica aventura' de azi.. pot spune ca mi-a lasat un gust amar .. nu la propriu, mai degraba la figurat. Ma incerca un graaav sentiment de vinovatie. Parca as fi tradat pe cineva, pe cineva pe care n-ar fi trebuit.. nici in ruptul capului.

"... and now I feel like oh .. you're the reason why I'm thinkin' .. I don't wanna smoke all those cigarettes no more! "

*erau locuri care-mi trezeau amintiri placute ... lucruri pe care nu le-as putea inlocui cu altele. Acum simt ca, metaforic spus, le-am patat .. le-am murdarit. Nu trebuia sa fac asta .. Cea care eram n-ar fi facut-o .. cea care sunt .. se pare ca n-a ezitat. Nu mai e loc de remuscari si procese de constiinta .. pentru ce? Vorba aia .. o viata avem .. si o singura sansa sa facem tot ce ne trece prin cap, cu limite de rigoare si fara excese, desigur.*

Stiu ca-i greu. Dar mai stiu ca depinde doar de mine .. sa scot forta de unde poate nu e .. si sa merg in continuare mai departe .. bazata doar pe propriile-mi puteri .. nu pe 'ajutorul' amagitor si totodata inexistent al tutunului!

Niciun comentariu: