marți, aprilie 28

Maybe there is a glitch in my brain.


In mintea mea n-o sa fie niciodata liniste, asta-i clar. Si gandurile n-am sa mi le pot pune in ordine, cel putin nu inca. Pentru ca adolescenta e frustranta, pentru ca in ciuda unor momente in care reusesc sa gandesc matur .. sunt inca o copila nehotarata, care nu mai stie ce vrea.

Si nu-mi convine. Chiar deloc. Adica mi-e imposibil sa inteleg de ce mi-e atat de usor sa ma pun in pielea altora, dand sfaturi & co .. iar in cazul meu ma simt atat de inutila si buna de nimic. De-ar putea sa las lipsa asta de tupeu deoparte si sa incerc macar pentru o clipa sa gandesc rational, fara sa ma las condusa de sentimente .. parca altfel ar sta lucrurile.

Sunt obosita. Fizic si psihic. In special fizic. Mvai .. statul asta degeaba nu-i de mine. Azi am fost de serviciu pe scoala .. si am facut poteca de la etajul 1 la parter .. si acum ma dor picioarele :)) .. plus ca am mers numai pe jos - ador asta:x.

Acum ar cam trebui sa ma bag in pat .. desi gandul ca maine am iar 2 ore de mate nu-mi da pace. Sa vina vacanta, sa vina vacantaaaaa! Chiar nu mai vreau sa-l vad pe Nea Raducu.

V-am lasat, noapte buna!

2 comentarii:

Anonim spunea...

Esti prima fiinta care, sper , gandeste asa. Ma minunez ca inca mai exista asemenea fiinte.Sa reusesti in viata iti doresc!

Alle spunea...

Mersi frumos :)