vineri, aprilie 10

Multe. [Trecand peste toate]


" ..Tre' sa recunosc, sunt un visator de felul meu
Realitatea insa o cunosc si ma separ de ea mereu, caci atunci cand sunt in ea
Nu mai sunt eu, dar o tin aproape
Pana cand imi invelesc ochii in pleoape
si nu mai las visele sa scape ..."

Pe masura ce fac o retrospectiva a ultimilor evenimente .. realizez ca sunt tot mai multe lucruri care, in mod irevocabil se schimba. Opiniile se schimba, moda se schimba .. si mai presus de toate, oamenii. Faza cu bff .. de mult nu mai cred in ea. Pentru ca mi s-a dovedit inca o data ca nimic nu dureaza la infinit, orice inceput avand si un sfarsit. Mai devreme sau mai tarziu. Sau poate. . nu neaparat sfarsit .. dar o schimbare tot apare .. aceea 'raceala' ce intervine in orice tip de relatie. Uneori nu simt regrete cand renunt la ceva sau la cineva .. intrucat sunt constienta ca nu ma pot atasa de fiecare persoana care-mi apare in cale .. unele trec prin viata mea fara sa lase vreo urma.. altele ma marcheaza fara sa-si propuna acest lucru. Stiu ca trecerea timpului presupune automat uitare. Si oricat de greu mi-ar fi.. sau nu .. atunci cand simt ca nimic nu ma mai leaga de cineva, trebuie sa las respectiva persoana sa plece.

Vreau si pot. Iar gandul asta e tot ce ma intareste acum. Ca sincer vorbind .. am trecut prin prea multe faze urate in ultima perioada, la astea adaugand si ultimile noutati .. n-ar mai trebui sa ies din 'barlog', eventual sa ma inchid in mine si mi se rupa de toti si toate. Dar nu, nu mai fac prostia asta inca o data. Asa n-as reusi decat sa-mi fac rau mie. Si stiu ca merit mai mult de atat. A fost vina mea .. n-am stiut sa caut unde trebuia ceea ce-mi doream. Timpul insa nu-i pierdut. As fi o ipocrita sa spun ca nu ma mai doare, dimpotriva .. ma simt inca destul de slabita.. dar am ceva ce inainte imi lipsea. Am incredere, in special in mine. Am incredere ca zilele insorite nu sunt departe, ca fiecare greseala atrage dupa ea o invatatura si ca in spatele oricarui rau se ascunde un bine. Caci daca eu nu cred, cine sa creada pentru mine.. ?

Pana una alta, nu vreau sa-mi mai fac niciun fel de planuri. Vreau doar sa iau lucrurile asa cum sunt, sa ma bucur de fiecare detaliu. Nu-mi mai promit nimic, nu-mi place sa fac promisiuni .. pentru ca apoi le iau ca pe niste datorii .. si cum nu-mi place sa ma simt constransa .. nu le duc pana la capat.

*Multe au fost, multe s-au dus, multe-au mai ramas de spus si-o sa le spun
Nu trece o zi fara sa am pretentia sa fiu mai bun, incerc sa nu-mi doresc sa ma razbun...*
[Veritasaga - Multe.]

Si mai am o problema .. am tendinta sa cred ca mi se schimba vocea! :-s .. De fapt nu mi se schimba .. doar ca .. in unele momente ale zilei .. de exemplu dimineata .. sunt ft ragusita .. implicit vocea e mai groasa decat de obicei .. si tot asa. Hmm . dubios.

Ma duc la citit, tre' sa termin Eclipsa .. in ultima perioada am lasat-o cam moale. Noapte buna.



Niciun comentariu: