vineri, aprilie 24

Citat.


" ...Daca totul ar pieri si n-ar ramane decat el, eu as continua sa exist; iar daca totul ar ramane si el ar fi nimicit, universul s-ar transforma intr-o uriasa lume straina mie si mi s-ar parea ca nu mai fac parte dintr-insa. Iubirea mea pentru Linton seamana cu frunzele padurii, timpul o va schimba, imi dau bine seama, asa cum iarna schimba pomii. Iubirea mea pentru Heathcliff insa e asemenea stancilor eterne de sub pamant: nu prilej de incantare, ci necesitate. Eu sunt Heathcliff! El e mereu, mereu in mintea mea, nu ca o placere, asa cum nici eu nu sunt intodeauna o placere pentru mine insami, ci ca propria mea fiinta... "

Emily Bronte - La rascruce de vanturi.

2 comentarii:

Zanatica spunea...

Excelenta carte :)

Alle spunea...

Te cred pe cuvant :> eu n-am terminat-o inca .. dar din ceea ce citesc, cred ca-i geniala.


:*