vineri, mai 30

Aparentele inseala ...


Pe masura ce crestem si incepem sa vedem viatsa cu altsii ochi dkt cei de copil, realizam kt de mult se schimba cei din jur ...
Vom fi dezamagiti nu o data, ci poate de mai multe ori de o persoana[sau mai multe] la kre tinem mult ...

In ziua de azi, putini mai stiu adevaratul sens al cuvantului 'prietenie' .. !! .. Majoritatea merg p principiul ' ma folosesc de tine, te folosesti de mine, dar noi suntem prieteni buni .. ' ~ Pe dracu!
Knd vedem k intr'o prietenie suntem singurii kre am contribuit cu cv si am pus suflet, doare .. pentru ca in orice fel de relatie este nevoie de 2, unul este incomplet fara celalalt.
Prietenia se castiga in timp, dar se poate pierde intr'o clipa .. prietenii adevarati sunt din c in c mai greu de gasit, si mult mai greu de pastrat ..

Si zic toate acestea pentru k azi am simtit pe pielea mea ce inseamna sa fi in plus si sa simti acest lucru cu desavarsire .. si doare .. rau d tot :-<
Dar nah .. se mai inseala oamenii .. iar eu sunt unul kre face asta din ce in ce mai des .. insa timpul nu'i pierdut .. din greseli invatam :)

Niciun comentariu: