sâmbătă, mai 31

Invata sa crezi, nu totul e trist in viata


Ora 14:00 .. m'am trezit acum vreo 2 ore :"> .. cu o durere imposibila de picior .. dar un optimism straniu avand in vedere k e vorba d mn :)) ..

Ma simt bine, totul merge parca mai bine .. din toate punctele de vedere .. si asta imi da puterea sa visez in continuare, sa ma agat de orice speranta si sa traiesc fiecare clipa k si cand 'maine' n'ar mai exista ...

Nu stiu, chiar nu stiu ce m'a determinat sa am gandurile acestea .. insa pentru prima data in mult timp ma simt deosebita, inteleasa .. Cred k incep sa'mi gasesc rostul .. si sunt cateva persoane carora as vrea sa le multumesc pentru asta, persoane kre in momentul de fata reprezinta totul pentru mine si ma jur .. voi face orice k sa nu le dezamagesc .. va multumesc :*
Afara e un soare asa bland .. geamul camerei mele e deschis si pot auzi clar glasul pasarilor 8-> .. nu .. nu e o compunere la romana :)) sunt gandurile mele .. optimiste ce'i drept .. si sper sa ma tina asa mult si bine. Chiar incep sa cred in cuvintele din titlul acestui articol ... tot raul spre bine .. si binele, intr'o forma sau alta, e prezent acum ... si nu vreau sa mai plece ..:x



[Nu dispera cand soarta te apasa
Nici nu plange dupa un alt destin
Caci dupa chin viata'i frumoasa
Cum dupa ploaie cerul e senin ..]

Niciun comentariu: