miercuri, mai 28

.. because I miss You!!


" Prietenia este un singur suflet in doua trupuri "

.. nu stiu unde am auzit'o dar incep sa inteleg dc se spune asa ..
Nu'mi vine sa cred k aproape s'a dus de tot clasa a9a .. singurul an in kre am stat despartite .. stiu k ne'a fost greu una fara alta, cel putin mie ft ft greu .. :-?
Dar poate vine clasa a10a si vom fi iar impreuna:x .. k din clasa 1 pana in a8a :))
Zilele trecute ma uitam in albumu cu poze din generala .. frate kt ne'am schimbat .. de la felul nostru de a fi pana la suvitsele tale mov si frizura pe kre stii bn k o ador :x
Imi amintesc si acum zilele de vacanta knd veneam pe la tine si ne jucam cu papusile :)):"> .. da buah .. am fost si noi mici!!si ce?? eu m'as mai juca si acum .. singura diferenta e k atunci mai credeam in povesti cu fat'frumos .. acum traiesc doar realitatea .. kre nu este asa cum vroiam sa fie :)
In fine .. asta chiar nu conteaza .. articolul asta e pentru tine si n'are rost sa'l umplu cu alte ganduri .. pt k n'are rost .. am loc destul alta data :))
Dar chiar nu stiu .. cuvintele sunt de prisos .. mi'e dor de tine, tu ai fost si ai ramas prietena mea buna din generala:x .. am crescut cu tn si acum simt k imi lipseste ceva .. in special rasul tau inconfundabil :))
Tu esti sormea .. [mai mare ce'i drept .. k varsta >:)]
Sunt mii si mii de motive pt kre chiar nu putem uita una d alta .. mii de amintiri kre ne leaga :-<

~pentru coditsele tale din a1a:x
~pentru nepasarea ta fata d notele proaste [nu k mn :">]
~pentru ziua in kre a intrat dan in cls si a spus ' gloria a batut o profesoara' [crima=))))]
~pentru 'boniasky" :))
~pentru emotsiile d dinainte d examen :-s[ "..alexa dak nu il iau ? "]
~pentru k ne'am sprijinit mereu una p alta >:D<
~pentru k am fost indragostite de acelasi baiat :">[u ai scapat mai rpd ..eu no comm :-w]
~pentru sutele de poze facute in timpul sedintselor[ " gloria ce'i cu dintsul ala ? "=))))]
~pentru biletselele de la admiratorii secretsi :-" [nu spun mai multe k risc cateva palme dupaia:">]
~pentru k esti blonda natural :X
~pentru k ai ochii verzi ... si cativa admiratori ai lor :-"
~pentru ca ai ramas mica .. si eu m'am inaltat :((
~pentru ca vreau sa vina vara sa iesim la un volei :x
~pentru martisoarele de 1 martie
~pentru k m'ai invatat sa ascult punk :))
~pentru k m'ai facut sa ma las de manele :">
~pentru ca amanduora ne place movul


.. pentru k'mi lipsesti :X

[te ador blondo]

Niciun comentariu: