miercuri, mai 28

Poate asa va fi mai bine ..

Deci gata .. am ajuns intr'un moment in kre simt k existenta mea se reduce doar la a face rau celor din jur .. in special la cei kre tin si kre snt mereu alaturi d mn ...
Si chiar nu'i greu de ghicit motivul kre m'a facut sa ajung la aceasta concluzie .. pur si simplu .. continui sa comit aceleasi greseli .. si inca platesc pentru greseala din trecut!!

Ideea k fac rau celorlalti ma ingrozeste .. urasc faptul k mereu simt nevoia sa ma descarc cuiva, sa spun c am p suflet si d fiekre data primesc acelasi raspuns .. p kre inima asta proasta refuza iar si iar sa'l accepte..
Dar d acum va fi altfel, ma jur, tot ceea c voi simti si voi gandi, voi tine pentru mine, astfel nimeni nu va mai suferi din pricina mea! Ati vrut zambet ? Doar zambete voi afisa de acum si nimeni nu va stii dak este sau nu unul fals .. :-j
Lacrimile si tristetea le voi tine pentru momentele in kre voi putea fi singura cu mine, d altfel EU este singura persoana kre ma cunoaste cu adevarat, singura p kre nu trebuie sa o mint .. singura kre nu'mi reproseaza fiekre greseala p kre o fac si o repet :) Nu suport falsitatea, ipocrizia .. dar se pare k uneori chiar si lucrurile p kre le detestam cel mai mult suntem nevoiti sa le facem.. si asta voi face si eu desi ma simt al draq d falsa facand asta ... dar c nu fac eu pt altii?:)

Vreau inapoi, sper ca voi reusi sa o reintalnesc p alexa din trecut, sa ma lovesc din plin d tot cheful d viatsa d dinainte d a cunoaste amaraciunea .. nujtiu cum sau knd .. dar o voi face mai devreme sau mai tarziu ..!! Stiu ca pot.. am nevoie doar de timp[...]

Ceea c doare al draq d tare e k prietenii[sau cel putin asa ii considerai] vor cu tot dinadinsul sa te schimbe, sa devii ceea c vor EI sa devii ! Insa prietenia presupune a iti accepta prietenul asa cum este, cu calitati si defecte .. caci nimeni nu'i perfect:) Poate si eu mai am de invatat multe despre prietenie .. dar nu's singura;)

Acum ma bazez doar pe mine, si singura voi iesi din intuneric spre lumina! Am rabdare, stiu sa astept .. si cel mai important : CRED! Da .. cred .. si stiu k Cineva acolo Sus are grija d mn ..

Kt despre voi .. 'prieteni' .. va multumesc pentru k mi'ati aratat rostul meu .. va multumesc pentru tot ;)


[adumi aminte sa nu mai dau 2 bani pe cuvinte!!..]

[Pentru ca vreau sa trec prin asta][Just my choice]


Niciun comentariu: