vineri, mai 30

Pentru ca meriti !!


Roberta este fata aceea cu parul lung,[foarte lung chiar], cu ochii mari si cu acel ras inconfundabil.
Este fata sensibila kre pune suflet in tot ce face.Este fata kre plange mereu la filmele de dragoste.Este fata cu kre razi mereu.Este fata kre desi este trista, are mereu o vorba buna pentru ceilalti.Este fata cu kre poti plange.Este fata cu muzik buna.Este fata p kre o cunosc de 10 ani.Este fata cu kre am crescut.Este fata kre a fost mereu alaturi de mine, neconditionat.Este fata kre ma consola knd plangeam[..].Este fata cu kre stau de vorba ore in sir la telefon fara sa ma plictisesc.Este fata kre a suferit mult.Este fata kre stie sa iubeasca din tot sufletul.Este fata kre crede cu desavarsire in Dumnezeu.Este fata kre traieste cu speranta k maine va fi mai bine.Este fata kre crede in vise.Este fata kre ma sprijina.Este fata cu kre rad pana imi dau lacrimile si ma doare burta[=))))].Este fata cu kre faceam glume la telefon[mai multe detalii nu dau k dupaia imi iau bataie:))].Este fata kre la nervi vorbeste necenzurat[>:)].Este fata cu kre ma jucam cu papusile[ah mi'e dor :">:x].Este fata kre m'a invatat sa folosesc creionul dermatograf[:">].Este fata kre m'a invatat cam tot despre Rosetti dinainte sa intru aici.Este fata cu kre ma uit la desene[' mama ta ;;) .. la fel si tie,amice' =)))))].Este fata cu kre ascultam manele[pff .. c vremuri..].Este fata cu kre am convins'o p mama sa'mi bag net[ieeee .. o sa intram p mess8-}].Este fata cu kre faceam plecaciuni in fatsa tv'ului knd era Cristiano Ronaldo in prima plan[:x].Este fata cu kre am plans pana la 3 dimineatsa pentru eliminarea Portugaliei[camp din Germania 2006].Este fata cu kre ieseam la jogging vara si dupaia ne indopam cu sandvisuri calde[=))]

____________________________________________________________________

Roberta este prietena mea cea mai buna, sora mea .. cealalta jumatate a mea :)>:D< .. te iubesc fato :*

Niciun comentariu: