miercuri, mai 28

Orice minut.

Alex feat Byga - Orice minut



Refren Alex(x2):
Orice minut e un inceput
Viata merge inainte indiferent de ce ai facut
Poate ai gresit,poate ai mintit
Ti-am mai spus...ne vedem acolo sus!

Alex:
Ai probleme si incepi sa disperi
Viatza nu-ti da tot ceea ce ii ceri
In intuneric esti singur dar stii:maine va fi o noua zi
O secunda e de-ajuns sa visezi
N-ai nevoie de nimeni sa crezi
Lumea spune ca nu poti zbura
E o minciuna nu crede in ea


Byga:
Sus..sper sa ne vedem acolo sus insa nu prea curand
Mai avem multe de spus inca
La inceput de drum asta-i drumul nostru
Nu mai e un vis nebun si suntem tot de capul nostru
S-au intamplat destule,nu regret nimic
Am gresit,am mintit,am prostit,am fost prostit
Nu ma intelegeti gresit ca nu vin sa va predic
E o vorba:ce nu te omoara te face mai puternic
Si au fost momente in care am fost gata sa renunt la tot
Mi s-a zis ca n-o sa pot,ehh...uite ca inca pot
Putini au inteles cu adevarat ce am in cap
Raman dator pentru ca stiu ce a insemnat
Ma zbat in continuare,n-o sa-mi las sufletul sa moara
Cand am descoperit ce fac si akum m-am nascut a doua oara
Timpul zboara dar, indiferent de ce va fi
Nu uita sa fï doar ce vreï tu sa fï!!


[...]

Niciun comentariu: