joi, mai 29

E o n0o zi ...


Asa cum spune si titlu .. asta a fost primul meu gand de knd m'am trezit .. bine .. in afara de cel 'mm de ceas .. nu puteai sa suni mai tarziu ' :))
Revenind la ideea principala [dc am impresia k suna a compunere la romana :-s ?] ... m'am trezit chiar bn dispusa .. somnul a fost ..hmm .. d mult n'am mai dormit asa bine .. fara vise .. fara sa ma trezesc din ora in ora 8-> [desi m'am bagat in pat km tarziu .. 1:30 :">]
Momentan stau p mess .. prima persoana kre m'a bagat in seara e Andrei :x .. si lucrul asta ma face sa ma simt kt d kt importanta .. makr pt el !! Pentru cei kre nu cunosc, Andrei este 'fratimiu'[mai mare] .. cel mai bun prieten al meu, p kre l'am intalnit din intamplare, el fiind pretendentul Simonei :P .. [aqm faza e de domeniul trecutului] .. inainte eram cumnatsica .. aqm snt LS [Litter Sis ;)] . Iar el e Bb[Big' Bro:x] ! El e genul de baiat cum rar mai exista in zilele noastre, si nu .. nu e un compliment gratuit, e parerea mea kre nu e deloc departe de realitate .. in spatele mastii de rockar dur kre nu da atentie la nmk, s ascunde un suflet sensibil, gata oricand sa'si ajute prietenii adevarati, si p cei kre il ajuta :) Nu sufera persoanele false, superficiale si traieste pe principiul 'mai bn singur dkt intr'o companie proasta' .. principiu p kre am de gand sa'l aplic si eu .. intrucat sunt satula de cei kre iti sunt alaturi doar knd au nevoie de ceva, dupaia te poti duce draq :-j .. Nu mai vreau asta! ...[..]
Si vreau sa'ti multumesc pentru tot, pentru ca existi si pentru k esti mereu alaturi de mn, la bn si la rau, cu o vorba buna, cu un sfat >:D< .. si nu in ultimul rand, multumesc pentru dintsoasa:x[ bratsara de rockar bah :-w] .. promit k o voi purta kt mai des .. knd nu uit :">:">

andrei bb': eu nam vrut sa te schimb, am vrut sa te ajut sa uitzi de [..] nam putut, am zis sa te sustzin :-??
.
.

°•°aLeCsa°•°: app d blog
°•°aLeCsa°•°: aqm scriu despre tn:">;;)
°•°aLeCsa°•°:
andrei bb': :D
andrei bb': chiar ma alearga ala cu drujba
andrei bb': da dak il urasti
andrei bb': pot sal omor linistit :))
°•°aLeCsa°•°:
°•°aLeCsa°•°: il omor eu p el
°•°aLeCsa°•°: dak s atinge d tn
°•°aLeCsa°•°: ;)
andrei bb': nu lasami placerea
andrei bb': >:)
andrei bb': the demon is rising

[=))))) .. cam sadic omu' .. dar nah' .. ideile lui ma fac sa vad altfel ceea c ma inconjoara ..:) in sensul bun ..]
[deocamdata despre el km atat .. dak voi mai avea cv de spus, o voi face]


[So I won't give up
No I won't break down
Sooner than it seems life turns around
And I will be strong
Even if it all goes wrong
When I'm standing in the dark I'll still believe
Someone's watching over me]

Niciun comentariu: