miercuri, mai 28

Nothing new


.. Alta zi .. mult prea asemanatoare cu precedenta! Aceeasi rutina zilnica .. acelasi drum spre liceu.. deja a devenit cv obisnuit sa merg cu castile in urechi ascultand mereu aceleasi melodii iar Simi sa'mi vorbeasca iar eu sa raspund doar 'aha' .. 'cum zici u'
Din c in c mai des realizez k usor usor ma detasez de lumea reala, izolandu'ma intr'una doar a mea .. in kre nu e loc dkt pt vise, sperantse si dc nu ... lacrimi:) iar asta ma sperie ..
Ma simt rupta de realitate .. nici vocea patrunzatoare a profei de mate nu ma poate trezi din aceasta stare .. totusi cred k pan' la urma o sa inteleg functia de gradu' 2:))
Imi pare rau k am ratat ploaia de azi .. adik n'am iesit sa o intampin:D .. pakt .. mi'ar fi facut bn .. mi s mai lipezesc gandurile knd stau in ploaie .. si nu, n'am racit pana aqm si sper sa n'o fac:P

Melodia p kre o cantam la cor imi fura d fiekre data cel putin o lacrima .. mai precis ^Paula Seling- Timpul ^ .. e frumoasa ce'i drept .. si ma cam regasesc in versurile acelea [dulce ar fi durerea de'as putea sa dau timpul inapoi8->]
Iar s'a luat diriga d mn .. e incredibil frate .. :| Recunosc, sunt impulsiva, orice gandesc spun fara sa iau in calcul consecintsele .. dar totusi :-? urasc nedreptatile .. si la urma urmei, nu pot intelege dc unele persoane te eticheteaza doar dupa felul in kre arati sau mai rau .. pt k in ziua knd ai fost d serviciu ai avut margele roz la gat :| .. [ah la naiba]
Dar trecem peste, asta e ultima chestie p kre as putea s'o pun la suflet sau sa ma enerveze :-j

Acum ma simt binisor ... nujtiu carui fapt se datoreaza asta .. sper doar sa pot dormi mai bn dkt am facut'o in ultimile zile :-j ... momentan nu mai am idei .. dak mai gasesc vreuna o voi posta ..



[asteptarea e grea .. timpul nu vrea sa te am]

Niciun comentariu: