vineri, decembrie 12

De-a valma.


Sau se poate numi si 'avalansa de sentimente contradictorii'. Ah la naiba! Here I go again.

Spre surprinderea mea, am aflat ca sunt 'citita' de unele 'personaje' care nu cred ca ar da 2 bani pe persoana mea. Insa hai .. sa fiu fata buna si sa va fac placerea, tin sa va dedic si voua un articol. Macar asa .. care va simtiti.. sa intelegeti o data pentru totdeauna cum stau lucrurile. Si daca nu pricepeti, nici sa nu indrazniti sa intrebati !

Buuun ... nu imi place sa scriu mult. Prefer sa ma rezum la cuvinte simple si la obiect. Si vreau sa intreb .. desi stiu ca raspunsul tot eu o sa mi-l dau, daca il voi gasi. De cand mama dracu' va intereseaza asa mult pe voi ce scriu sau ce nu scriu pe blog ? Conteaza chiar asa mult ce am de spus ? Nu am avut si nici nu voi avea nimic de ascuns. Chiar asa 'captivanta' vi se pare persoana mea ca sunteti asa dornici sa aflati mai multe ? Ma indoiesc profund. Cat despre tine, cel care crezi ca le stii pe toate, cand de fapt nu stii nimic, intereseaza-te mai intai cum stau lucrurile si apoi fa afirmatii fara rost. Sau daca faci afirmatii, vezi macar sa fie adevarate ;) Pentru ca lucrurile s-au schimbat foarte mult de anul trecut. Mult mai mult decat crezi. Insa nu vreau sa conving pe nimeni. Aaa .. si sa nu uit 'Iar ochii care candva te priveau cald, acum se uita in alta parte', pentru a nu se crea iar confuzie in capsorul vostru unde bate evident vantul rece al iernii (mvaii ..), substantivul comun ochii se refera la ochii fetei care s-a reprofilat. Nu, nu se uita dupa fete, ci dupa un altul :). Concluzie? Mi-e mila de voi. Mi se rupe grav de parerea voastra. Daca ati avea minimul din spiritul acela 'detectiv' pe care va straduiti sa il afisati (fara rezultat, evident) .. v-ati prinde si singurei care-i treaba si cui de cine ii pasa si invers. Ce sa va cer ? :) . Hai inchideti ca va sun eu. V-am pupat!
[Pai ce pana mea, sunt revoltata, la dracu!]

Asa .. ma simt mai bine acum. Cu scoala e ok. Tin sa ma 'laud' ca am impuscat un 9 la nea Raducu :>. Proud of me. Macar trec. De teze am cam scapat, mai am 2. Si o saptamana pana la vacanta. Vreau sa plec, dar stiu ca nu am nici cand, nici unde, nici cu cine. Poate o face careva o fapta buna .. si apropo, vreau la munte :> .[cine stie, cunoaste!]

Intrand putin in spiritul Sarbatorilor, tin sa precizez. All I want for Christmas is You !! :x

P.S. : Lectura placuta in continuare ;) va stiti voi.

Gata ca deja aberez si am de recuperat cel putin 8 ore de somn. Noapte buna!

Niciun comentariu: