joi, decembrie 4

Iar ma enervez.


Nu prea mai pot. Urasc cu desavarsire situatia in care sunt pusa de cateva zile incoace. Ca deh .. nu exista familii perfecte, sau da ? Bine, 'urasc' nu e cuvantul potrivit. Nu imi place, imi displace complet, e mai ok formulat. Nu imi place sa ma simt santajata, mai ales sentimental. Si putin imi pasa daca citesti sau nu randurile astea, (te stii tu, draga mea) .. insa poate vei intelege intr-un final ca totul are o limita. Si eu pe a mea.

In alta ordine de idei, am descoperit ceva ce nu stiam ca ma poate caracteriza. Acel 'mi se rupe de rautatile celorlalti' incepe sa isi faca simtita prezenta. Ah ce bine e! Uhmm .. si stiu la fel de bine ca si voi ca indiferenta doare. :)

Cat despre ziua de azi.. ce pot sa spun. Genial de'a dreptul. Si totusi nu pot intelege ceva. Atat de fioros arat cand sunt suparata ? .. Intreb asa ca fapt divers. Si da! Am fost al dracu de geloasa!


.Nu intelegi ? Bun. Nici nu incerca.

Niciun comentariu: