vineri, decembrie 26

I won't cry.

" ... no .. I won't shed a tear .."

Inteligente versuri. Nu vreau si nici macar nu pot sa plang. Iata cum lucrurile au mers exact cum nu imi doream, dar in mare parte stiam ca asa va fi. De ce ? Pentru ca asta-s eu, pentru ca lucrurile bune nu sunt menite sa fie pentru mine, d-aia.

Simt cum ma sting incet pe dinauntru. Cate putin in fiecare zi. Si nu-mi mai pasa de nimic. Pentru moment. Catre prieteni ... tin sa va anunt ca Alexa pe care o stiati voi ... copila aceea fraiera ce visa frumos si credea in ceea ce nu exista [...], a murit. Ma rog .. suna tragic spus asa. Pe scurt, nu mai exista. Stiu ca par a fi cuvintele unei taietoare de vene .. mdaa ... bine .. n-am sa o dau niciodata in extrema asta. Si asa, viata mi-a demonstrat ca la un anume capitol, nu are rezervat nimi bun pentru mine. Iar atunci.. ce sens are sa sper, sa cred ? Daca inainte eu eram cea care vroia sa mearga mai departe .. sa faca pe dracu-n patru ca sa isi vada visul devenit realitate .. eh .. iata ca acum s-au schimbat lucrurile. NU mai vreau nimic de genul asta. M-am decis. Dar nu, asta nu inseamna ca ma dau batuta, pur si simplu .. las lucrurile sa isi urmeze cursul firesc fara sa misc un singur deget pentru a schimba ceva. Daca un lucru e menit sa fie, atunci va fi. " Y si el amor llega, llegara despues. "

"-Adu-mi aminte sa nu mai dau 2 bani pe cuvinte-" -> asta e geniala. Nu e formulata de mine, e culeasa dintr-o melodie daca nu ma insel ... oricum .. e plina de inteles. Si dupa asta ma voi ghida de acum incolo. N-am sa ma mai las 'furata de peisaj' .. cum se spune .. pentru ca aparentele inseala de cele mai multe ori. Voi lua lucrurile asa cum sunt. :)

Uhmm ... si tare as vrea sa ma pot tine de cuvant.

3 comentarii:

Ande. spunea...

stii...paote ca nu ar fi trebuit sa te schimbi si sa ramai exact ceea ce esti dar privind lucrurile de sus...e cea mai buna alegere...

dar crede`ma ca niciodata... in acea privinta nu te vei putea schimba... pt ca asta esti u ...poate doar sa te prefaci .... si chiar nu rezolvi nimic...

asa ca fata mea nu tu treb sa te schimbi .... decat acele sentimente pe care tu le porti pt".." treb sa le faci mai indiferente....;)

Ande. spunea...

stiu ... eu vorbesc :-j...:"> dar macar la alti sa le zic ce e bn dak la mn nu sunt in stare de nimic:D...:*

Alle spunea...

@Ande : Mersi pentru sfat. Dar ar fi mai bine sa incerci sa il aplici si in cazul tau. Te va ajuta:)