vineri, decembrie 19

N-are titlu.


Yeeeeey!! Vacanta. :x Macar cu ocazii d-astea sa mai scriu si eu pe blog. Bine .. nu a fost lipsa de timp, ci mai degraba de chef. Viata mea mult mea monotona si lipsita de evenimente importante chiar n-avea rost sa mai incarce alte cateva articole. Uhmm .. ce am facut in ultimile zile. Am dat teza la mate (nea Raducu ruleaza:>) .. am frecat menta prin liceu, am facut caterinca cu fetele .. si tocmai am vazut (cu intarziere, ca de obicei) un film genial (Camp Rock - pentru cine nu l-a vazut, il recomand!). Joe Jonas e =p~=p~ .. mvaiiii :x .. Gata tac! La naiba, iar m-a luat valul :">.

Bun, trecem la lucruri mai serioase. Avand in vedere ca nu e mai tarziu de 1 si ceva dimineata iar eu stau si tastez la noua mea tastatura (a inceput sa vina si Mosul :>) .. nu prea am ce povesti asa. Ma simt obosita, fizic si psihic .. am maaare nevoie de o pauza. Si somn. Cat mai mult. Ce vreau sa fac in vacanta ? Pai .. sa citesc, sa lenevesc (bine ca am scapat de teze!), sa ies la plimbare, sa vad luminitele, sa iau filme si sa vizionez ... si mai ramane de vazut.

Incepusem sa mai aplanez putin din zbuciumul acela interior .. insa a fost de ajuns ca o anume persoana sa aleaga cateva cuvinte bine formulate ca sa ma dea cu totul peste cap. Uoofff .. si chiar nu vreau sa o iau de la capat. Stiu ca nu-s de fier, insa nu mai vreau sa cad iarasi in aceeasi capcana. Mi-am invatat bine lectia.. dar asta nu inseamna ca nu ma pot bucura de viata >:) .

In alta ordine de idei, mi-am redecorat prin camera .. si am facut curat! (da, minune!). Sunt curioasa cat va ramane asa.. eventual daca n-as mai locui aici, poate ar fi curat . ca in rest :)) ...


Gata acum. Mi-e mult prea somn. Noapte buna.

Niciun comentariu: