duminică, decembrie 21

Last Christmas I gave you my heart.


" And the very next day, you gave it away .. This year, to save me from tears.. I'll give it to someone special .."

Cam asa se continua melodia. Uhmm .. frumos spus. Mi se cam potriveste. In fiecare an, cand se apropie sarbatorile .. ma incearca o stare de melancolie asa, dar si una de bucurie. Inca ma simt ca un copil care acum cativa ani inca credea in Mos Craciun si astepta cu nerabdare sa se trezeasca dimineata pentru a descoperi cadourile mult asteptate sub bradul frumos impodobit. Asta reprezenta Craciunul pentru mine pe vremea aceea. Cadouri, emotii, colinde, dulciuri, zapada, sanie si derdelus .. elementele specifice perioadei. Dar am descoperit ca aceasta sarbatoare nu consta in partea materiala, ci in ceea ce transmite, in sentimentele ce isi fac loc in sufletul fiecaruia dintre noi. Poate multora li se pare ca aberez ... dar de mult nu mai vad Craciunul ca acel prilej in care sa le cer alor mei ceva anume pe motivul 'hai mami, totusi e Craciunul ...'. Neah.. Craciunul e mult mai mult decat atat. E liniste, e caldura.. e bucuria de a-i avea pe cei dragi alaturi, langa sufletul tau. Si asta .. chiar nu se poate compara cu nimic altceva. Daca gasiti voi ceva mai presus de asta, astept cu nerabdare sugestii :).

Anul trecut, de Craciun .. se poate spune ca incepusem un nou capitol din viata, ma simteam ca un om nou, plina de sperante si cu gandul ca dupa toate cele ce au fost, va rasari soarele si pe strada mea. Insa nu a fost sa fie. A durut (si poate inca doare), dar sunt cateva lucruri in viata pe care nu le putem schimba, oricat de mare ne-ar fi vointa. A fost un an greu .. din toate punctele de vedere, am intampinat situatii noi, la care pana acum nu m-as fi gandit .. am ras din toata inima, dar am si plans pana am simtit ca nu mai am lacrimi. Am cunoscut oameni noi, mi-am vazut adevaratii prieteni si am inteles care cum este. Si mai presus de toate, m-am schimbat si am invatat sa ma accept asa cum sunt, cu bune si rele. Dupa toate acestea, pot spune ca nu regret nimic. Intr-adevar, nu a fost cel mai bun an .. insa nu l-as da pe niciunul. Din greseli se invata ... si tot raul spre bine. :).

Inca nu mi-am facut 'lista' cu ce anume imi propun pentru 2009, dar voi reveni.

Niciun comentariu: