sâmbătă, decembrie 27

Let it go.


Mereu m-am grabit, vrand ca lucrurile sa aiba loc 'azi si acum'.

Mereu am vrut sa fac bine, si am sfarsit prin a face niste greseli prostesti.

Mergeam pe principiul 'ascultati inima' ... insa ghidandu-ma astfel, am uitat de ratiune, am uitat sa gandesc si cu mintea.

Mereu am crezut ca mai bine sa te astepti la rau, si sa se intample bine .. decat sa te astepti la bine, si sa se intample rau. Si tot punand raul in fata, nimic bun n-a iesit.

Mereu m-am asteptat sa fiu dezamagita.

Mereu am facut greseli si mi-am promis ca am sa invat din ele .. insa ulterior le-am repetat in mod inconstient.

Mereu am zis 'o sa ma schimb, voi fi altfel' ... si intotdeauna am lasat-o pe maine.

Mereu mi-am facut prea multe iluzii si am pus suflet cand nu trebuia.

...

Oare n-ar fi timpul sa schimb ceva ? Incet, fara graba ... dar eficient. Mai mult ca oricand, ma declar complet nemultumita de mine. Si asta e cel mai greu ... cand tu insuti nu te mai suporti. Atunci incepe lupta grea.

Insa din toate astea ... concluzionand .. imi permit sa va spun ca indiferent de ceea ce ar spune ceilalti, voi trebuie sa fiti cei care va cunoasteti cel mai bine. Sa fiti constienti de valoarea voastra si ce ceea ce puteti face. Nu ceilalti, voi! Pentru ca mereu se va gasi cineva care sa isi dea cu parerea, unii vor spune ca mai bine alegeti calea A, altii vor opta pentru calea B. Stiti vorba aia ... asculta-i pe toti, dar fa asa cum vrei tu! Folositi-va propria intuitie, si chiar daca gresiti .. sunt greselile voastre ... si veti stii cand si daca va fi nevoie sa le reparati :). Caci fiecare palma primita de la viata, va reprezenta inca o caramida adaugata la zidul fericitii voastre .. stiti vorba aia .. necazul te educa. Bafta.

Niciun comentariu: