joi, martie 5

and I'll make it through the rainy days.

Nah ca mi-am reparat si pc-ul. Mi-era dor sa-l stiu 'functionabil' .. chit ca nu stateam tot timpul la taste .. imi lipsea mult blog-ul. Nu prea am ce povesti .. aceleasi zile .. rutina maxima.

Mi-a facut bine ploaia de azi. Imi pare rau insa ca n-am mers pe jos .. dar as fi ajuns prea repede .. si acasa a devenit locul in care nu-mi mai face nicio placere sa ajung .. usor usor.. incep sa prefer liceul. Stiu ca suna ridicol .. dar dat fiind situatia cu care ma confrunt de cateva luni incoace .. am toate motivele sa gandesc asa. I-am zis si mamei .. ca nu stiu cum am sa mai fac fata .. dar ma gandesc ca .. daca am putut pana acum, o voi face si in continuare nuh ? Oricum .. uneori lucrurile se rezolva de la sine .. tre' sa mai avem si rabdare :)

In alta ordine de idei .. azi am dat cel mai neobisnuit test la bio. Gen .. 15 subiecte .. dintre care ne puteam alege 5 .. oricare vroiam .. cu copiutele pe banca .. fiecare lucrand pe cont propriu. Iar copiutele fiind evaluate cu o ora inainte de catre prof, care ne-a mai dat si cate-un 10 celor care le-au facut la timp. Ce sa mai .. s-a intors lumea cu susu-n jos. Da' macar trec :>

Cred ca inchid pc-ul .. ma apuc de citit .. sau ma uit pe geam cum ploua.
Orice ar fi .. nu vreau sa dorm! [nici in somn n-am vreun pic de liniste :-w]

Niciun comentariu: