luni, martie 9

Pun punct.


Ultimile eforturi de a mai putea folosi pc-ul avand acest hard idiot care face rashnitza asta sa se inchida singura, sa se restart-eze si tot asa. Mrrrr .. nu-s dependenta de calculator, deci nu ma pot plange daca nu pot intra pe mess un anume interval de timp. Dar totusi .. macar sa-l stiu eu functionabil si e ok asa :(

Ce-i mai rau .. e starea asta urata pe care o am de cateva zile. I-am gasit si nume .. cred ca-i astenie de primavara. Dupa parerea lui Kryssu, se manifesta prin 'ne-chef', predispozitie la plans, lipsa poftei de mancare, somn mult si prost ... si lista poate continua. Simptomele astea le am si euuu .. din pacate. Nu ma suport asa! .. Ce-i drept, nu-s nici eu foarte 'vie' de fiecare data, mai am momente in care la capitolul pofta de viata, bunica-mea ar castiga detasat in fatza mea :)) .. dar asta-i prea de tot. Tind sa fiu prea irascibila, mi-e greu sa socializez, ma simt falsa cand incerc sa schitez cate-un zambet. Nu ma regasesc .. si-mi este cam dor de mine. Mi-e mult prea lene .. si sunt sictirita de tot ce-i in jur.. prea multa rutina, ipocrizie si minciuni fara rost. Dar gata cu zilele in care ma trezesc tarziu si ca de obicei, intarzii la prima ora .. gata cu diminetile in care pierd timpul aiurea la pc sau la tv si plec de acasa fara sa mananc apoi ma plang de dureri de stomac .. gata cu ochii umflati de plans si cearcanele datorate noptilor nedormite! Tre' sa-mi fac ordine-n minte, si-n viata :)


In privinta unei anume persoane, ma simt mai dezamagita pe zi ce trece .. detaliile nu-si mai au rostul .. asa ca voi lasa loc semnelor de intrebare, interpretati cum va taie capul (asa cum obisnuiti sa faceti mereu, fara sa intrebati ce si cum). Bafta frate !



Imbracat in zambete, aproape orice om e fals ..
Am crezut in ochi sinceri, si da .. m-am ars! :)


Poza nu are legatura cu continutul textului. Dar mi-a placut :x
Recomandari : Anonim - Pun punct
Vescan - Caracter de piatra
Vescan - Liber sa aleg [asta-i baza!:x]

Niciun comentariu: