miercuri, martie 11

Si ce?

Sa va zic ? Da .. va zic .. azi mi-am luat mult asteptata nota la mate. Cat ? 4 :|:| .. Ok, am sa fiu sincera. Prestatia mea la tabla a fost una destuuul de slaba .. adica faceam greseli peste greseli .. si nu ma puteam concentra deloc fiind presata si de timp, de cei din jur care stiau raspunsurile la care poate eu nu ma gandeam si de dragutul de nea Raducu .. caruia ii multumesc si de aceasta data ca a avut grija sa ma faca sa uit inca o data care-mi este prenumele si ca 3 * 1 face 3, nu 1 cum scrisesem eu prima oara. Concluzionand, a fost naspa.. naspa .. naspa. Dar nu nota e cea care ma roade .. aia stiu ca o pot indrepta .. ma oftica insa faptul ca ma pierd ca o proasta si nu am cum sa-i demonstrez cheliosului ca stiu ceva matematica, chiar si atunci cand ies la tabla si se uita dubios la mine, cu incomparabilii ochi de dimensiuni diferite ..etalandu-si zambetul viclean, cu minunata-i dantura 'dinte-lipsa-pauza-gaura' fluturandu-si suvitza ondulata care sta sa cada (incearca cu Picatura, poate rezista mai mult :>). Buun .. e si o parte pozitiva in tot rahatul asta. Daaa!! .. E placut sa vezi ca cei la care tii iti sunt alaturi in momente cand singurul lucru pe care vrei sa-l faci e sa intri in pamant de rusine si sa ramai acolo pana uita toti de existenta ta :D. Simi mi-a spus ca ma admira. Am intrebat-o de ce, eram totusi uimita de replica. Iar ea mi-a zis cum ca i-a placut cum am reactionat dupa nota, nu am procedat ca inainte .. gen .. nervi .. pixuri trantite .. plans si tot asa. Am reactionat MATUR! Acum constientizez asta .. m-am purtat in sfarsit cum ar fi trebuit s-o fac mereu in situatii de genul asta. Yeey .. am macar un motiv sa fiu mandra de mine in loc sa-mi dau 2 perechi de palme nu ? :)) Neah, acum chiar aberez grav .. nu obisnuiesc sa ma pedepsesc singura .. si nici n-am s-o fac. Mi-a placut mult si reactia mamei .. 'lasa ca o sa fie bine!'.

Uneori, cateva vorbe simple si-un zambet cald pot schimba multe sau chiar totul. [cam asta am inteles azi, 'testand' iar pe propria-mi piele][multumesc.][:x]

Niciun comentariu: