duminică, martie 8

duminica.

Heiii .. neatza! .. Iar am dormit ca o nesimtita pan' la 1 .. iar masa de dimineata se transforma intr-una de pranz. La mine, somnul in exces si fara rost nu prea face minuni. Ma doare capul si imi vine greu sa ma dau de la pc si sa ma apuc de citit la istorie .. geografie .. si ce mai am saptamana viitoare. Neah, i'm not a nerd! .. Doar ca nu prea am ce face prin casa .. dat fiind ca tocmai am terminat 'Dama cu camelii' .. geniala carte .. si nici pc-ul nu-i in forma lui cea mai buna. Apropo de asta ... dragilor, am sa va cam parasesc o saptamana, poate chiar doua .. pana imi iau un alt hard-disk si fac rashnitza asta sa mearga mai bine. Daca am noroc, poate reusesc sa mai postez una alta .. pana nu bubuie :))

Aveti grija de voi :*

Aa .. sa nu uit. La multi ani mamei, si tuturor femeilor :) sa fiti sanatoase .. si orice ar fi, credeti in voi si-n forta voastra de a depasi obstacolele ce se ivesc, indiferent de gradul de dificultate al acestora. V-am pupat!

Niciun comentariu: