luni, martie 16

Cate s-au spus, cate s-au dus .. Nu ma mai doare!


' Am boala pe lume. Poate d-asta nu-mi arde acum de glume! '

Mda .. nu trebuia sa sune chiar atat de dur, dar nu ma pot abtine. Acum dupa ce m-am calmat, mi-e mai usor sa privesc lucrurile din ansamblu. Fara alte generalitati ... ajung iar la sentimentul ala urat .. cel de dezamagire. Si inca una profunda.

Am incercat sa uit. Depasind acel moment mai dificil, in urma cu ceva timp in urma, am crezut ca pot trece si peste faptul ca persoana care speram sa-mi fie cel mai mult alaturi m-a lasat balta. Am inchis ochii si am vrut sa las deoparte totul, gandindu-ma ca asta e ... ca inca o data tre' sa las de la mine pentru a nu strica o prietenie. Se pare ca m-am inselat. Poate n-am fost prietena la care visai, poate uneori firea mea dificila te-a facut sa ma judeci si sa ma consideri o persoana nu tocmai buna .. insa acum te intreb eu .. cum imi poti reprosa ca m-am apropiat de acea persoana, cand tu ai fost prima care mi-a intors spatele cand aveam cea mai mare nevoie ? Unde ai fost cand noaptea nu puteam inchide un ochi, cand gandurile imi navaleau in minte .. cand cele mai frumoase vise deveneau cosmaruri .. cand totul era absurd, ilogic si nu cautam decat o cale de scapare ? Unde erai cand mi-era cel mai greu si incercam din rasputeri sa fiu tare, pentru ai mei si cei din jur .. vrand sa nu recurg la vreo solutie radicala, o nebunie de moment care ar fi lasat in urma doar lacrimi si vieti distruse ? Am gasit, nu stiu de unde .. forta necesara pentru a ma ridica, pentru ca nu ma duce cu totul la fund. Tu unde erai? Spune-mi tu .. poate aici imi poti da un raspuns. Eu am unul deja. Nu aveai timp. Era mult mai important marele el. Intr-un fel te inteleg. Cand te indragostesti de cineva, pierzi notiunea timpului .. uitand ca pe langa voi doi, mai sunt si alte persoane in jur care nu trebuie sub nicio forma ignorate. Stiu ca ti-a fost greu, uneori poate mai greu ca mie. Insa te rog sa nu uiti ca indiferent de cat de 'praf' eram, la nivel psihic vorbind .. nu te-am lasat niciodata la greu. Am vrut sa-ti fiu alaturi, un sfat .. o vorba buna .. lucrurile astea marunte pot face atat de mult bine. Ce-am primit in schimb .. ?

N-ai dreptul sa-mi reprosezi faptul ca am cautat sprijin in alta parte, chiar daca m-am inselat destul de mult .. macar in acel moment n-am fost singura. Stii la fel de bine ca mine cat de greu este sa vrei sa vorbesti si sa n-ai cu cine .. sa cauti intelegere si sa n-ai pe nimeni care sa ti-o ofere. Nu incerc sa te judec, nu-mi sta in fire ... chiar daca nu observi sau poate nu-ti pasa, prietenia noastra nu mai e de mult aceeasi. Si ruptura s-a produs atunci. Acel moment crucial mi-a aratat care-mi este locul .. si care-mi sunt adevaratii prieteni. Concluzia? Nu am prieteni, am doar cunostinte. La fel ca si atunci, inca mi se spune 'Alexo, nu mai pune suflet in tot .. ca nu se merita'. Prea cunoscuta imi suna replica asta. Poate ca am devenit mai dura .. sau mai insensibila .. insa imprejurarile m-au facut asa. Nu regret nimic. Dar nici satisfactia ca m-am maturizat incetul cu incetul nu poate umple golul ce-l am pe dinauntru. Nu inteleg cum oamenii pot fi atat de falsi, cum considera ei ca purtand un zambet ipocrit pe fata pot minti cu nerusinare.

Poate pe ceilalti ii poti pacali, insa cu mine nu-ti merge fetito! Nu ti-ai gasit inca proasta .. si desi nu crezi, te cunosc mult mai bine decat te cunosti tu. Stiu ce-ti poate pielea, tocmai d-asta nu ma grabesc deloc. Astept sa vad pana unde poti ajunge. Eu te las, nu sunt nimeni sa ma pun de-a curmezisul in calea ta. Insa imi permit sa-ti cer sa nu uiti ca fiecare culege ce-a semanat. Ceea ce oferi, exact asta primesti. Acum intreaba-te de ce nu ai prieteni.

***stiu, am dat dintr-o idee in alta .. am ajuns de la un caz la celalalt. Dar nu conteaza. Cele doua sunt prea strans legate, la fel ca si 'protagonistele' celor doua istorioare mai sus amintite. Multumesc inca o data ca m-ati facut sa inteleg care-mi este locul in toata povestea asta .. si va promit ca si naivitatea mea are o limita. Deja am atins-o! Si stiti ce ? Nu-mi mai pasa .. va meritati una pe cealalta. ***

Mersi Geo ca te-ai luat de mine. Chiar ar fi trebuit sa te ascult. :-<



Niciun comentariu: