miercuri, martie 4

leapsa3.

Am furat o leapsa de la Kryssu. Pe care ulterior am vazut-o si la Anca .. deci se poate spune ca am furat de la amandoua :D .. Din cate am vazut, fiecare cuvant trebuie sa inceapa cu initiala numelui meu. So .. here it goes ..

Nume : Alexandra
Cateva cuvinte din patru litere : amar, avar, arid, alta
Numele unui baiat : Andrei
Numele unei fete : Andrada
O ocupatie : arbitru
O culoare : Albastru
Ceva ce o sa porti in viitorul apropiat : Adidasi
Un nume de mancare/incredient : aaardei..
Ceva ce gasesti in baie : After-shave
Un loc : acasa
Ceva ce ai urla : aoleooooo!!!
Un titlu de film : American Pie
Ceva de baut : Apa
Un grup muzical : Anonim
Un animal : arici
Un nume de strada : Aleea 1 Mai
O marca de masina : Audi
Titlul unei melodii : Aiurea, Spin.

Niciun comentariu: