luni, ianuarie 19

Give me a break!

Tin sa va anunt ca nu mai functionez. Am ramas fara baterie .. precum un mobil care face galagie ca sa fie bagat la incarcat. Sunt obosita, epuizata chiar, cu moralul si nervii la pamant .. plus confuza. Ce sa mai .. le am pe toate. Am mare mare nevoie de vacanta aia, chiar daca-i scurta. O vreau! .. Si am de recuperat ore bune de somn, si de meditatie. Mi-e dor sa stau cu mine. In plus .. dupa ultimile evenimente ... cred ca si o problema la mate e mai clara decat tot ceea ce am in cap momentan. Varza..ce sa mai. Si tare mult m-au saturat de sfaturi .. toti isi dau cu parerea . dar nu cred ca-i cineva care sa priceapa exact ce-i in sufletul meu. Nimeni ma! Dar ce pretentii pot sa am de la ceilalti, cand nici macar eu insami nu ma pot intelege .. ? Stiu ca suna a spitalul 9 .. dar trec printr-un moment destul de greu din punct de vedere emotional. Si ce-i mai greu ... nu pot fi ajutata in niciun fel, acum trebuie sa ma ajut singura.


P.S: Peste 2 zile dau test la mate. Nea Raducu ruleaza grav ...

Niciun comentariu: