sâmbătă, ianuarie 24

There will be an answer. Let it be.


Mvai .. ce zi. Deosebita. Liceul meu drag si mult iubit a implinit mareata varsta de 50 de ani. Si nah .. stiti voi, serbare.. multi invitati .. muzica(buna, zic eu) .. si dureri de picioare. M-am trezit pe la 7:30 .. si desi spectacolul a inceput la 11 .. noi la 9 a trebuit deja sa fim la liceu.. repetitii & stuff. Ce sa zic .. m-am ales cu o oboseala crunta. Nu mai spun ca toti fostii directori, absolventi si profi au venit si ei .. fiecare tinand cate-un discurs kilometric .. in timp ce din sala se auzea un 'ăăăăăăăăăă .. ' de fiecare data cand prezentatoarele anuntau faptul ca inca un invitat dorea sa-si faca vocea auzita la microfon. Astora chiar le place sa se simta priviti si auziti, zau asa. Nu ca mine .. am o frica de public ..(bine ca-s inalta si stau in randul 2, in cadrul corului:D). In fine .. dupa 2 ore de ascultat tot felul de povestioare gen 'cum am ramas eu la sport in al 2-lea trimestru.. ' .. (ce legatura o fi avand asta cu istoria si cu tipul al carui nume il poarta liceul, nu stiu..) .. a urmat si momentul cel mai frumos (dupa parerea mea) .. Solistii, acompaniati de instrumente (nu le stiu numele tuturor) .. au dat tot ce au avut mai bun .. si dupa filmuletele pe care tocmal le vizionam .. ce pot sa zic .. a iesit genial. :X

Am ajuns acasa pe la vreo 3-4 ... dupa ce am facut poteca pe la etajul 1, langa cancelarie .. cu farfuria plina cu mancare intr-o mana .. si sucuri in cealalta (deh .. noi mancam la comun :>) .. evident ca totul a fost moca =))) .. bine bine .. sa nu se inteleaga ca am profitat de asta si am bagat la ghiozdan si pentru urmatoarele 2 zile .. nicidecum .. m-am multumit cu un frigarui, o felie de tort si cateva guri de vin (si paharul ala, obtinut cu greu de Alex, tot la comun a fost:>).

Cam atat .. foarte ok ziua. Nu mai am picioarele umflate, insa am de recuperat ore bune de somn. Luni nu se fac ore, dar tot dau prin scoala .. doar e campionatul de ping pong :>. Bafta bai astia de la mine :*.


Cred ca ma bag la citit, mi-e cam somn. 00:19.
V-am pupat!

Niciun comentariu: