duminică, ianuarie 11

Voua, care zambiti de dragul aparentelor.

Hai frate ... cat de falsi puteti fi? Sa mor daca pot sa-mi explic .. pur si simplu nu va inteleg. Va folositi cat de mult puteti de cineva, insa atunci cand vi se cere ajutorul, va faceti ca ploua. Cum va suportati ? Evident ca va simtiti mandrii ca dati altora in cap, nu ? Stiam. Dar nu-i nimic, pentru ca stiu cum sa v-o intorc, nu o data, ci de cate ori va fi nevoie .. ca sa va intre o data in capul ala gol ca nu-s bataia de joc a nimanui .. si daca ati vrut caterinca ieftina .. nu v-ati gasit persoana. Pentru ca eu nu-s buna doar sa ajut, am si eu la randul meu nevoie de ajutor. Deasemenea am si orgoliu. Si mai bine ma descurc singura decat sa ma tarasc la picioarele cuiva!

Ar mai fi muuulte de spus, dar n-are rost sa-mi bat capul pentru toate astea. Pur si simplu nu meritati .. da' sincer .. imi place stilul vostru asa .. sunteti al naibii de simpatici .. ce ziceti .. poate imi dati si mie lectii de parsivitate, ca vad ca la asta sunteti buni, n-aveti nevoie de ajutorul nimanui :>


Cum era vorba aia .. 'spuneti ca nu ma suportati .. dar cand e ceva .. va uitati la mine de parca mi-ati fi fani :)' ... Hai o seara placuta!

2 comentarii:

Ande. spunea...

:-s...ce e frate atata revolta...:-ss...ce s`a intamplat...


si hai ca acum chiar nu vreau sa ma simt printe aia:-s....

:-ss:-sss.... defapt sper sa nu...:-s:))).....

dai mai draq pe toti.. si chiar si pe mn daka`s inclusa:D....:-j....:)))

Alle spunea...

Nu e mah vorba de tine! Stai chill :)) ..:*