vineri, ianuarie 2

New year .. kind of new start.


Heii.. bine v-am regasit :) La multi ani si toate cele bune pe anul acesta!. Uhmm .. cum banuiam, nu am avut niciun chef de scris pe 1, asa ca am amanat primul articol pe 2009. N-am nicio idee si nici starea necesara pentru a compune ceva. Sper ca v-ati distrat de revelion. Si al meu a fost relativ ok. Am stat cu ai mei .. am baut sampanie .. si mess .. pana la 8 dimineata (ca deh, am avut si cu cine vorbi :>). In mare parte .. cam atat.


In articolele anterioare parca postasem o lista cu ce imi propun pentru 2009. As cam vrea sa o reactualizez. Paiii .. sa zicem ca imi doresc un an mai bun, din toate punctele de vedere, nu vreau sa mai las timpul sa treaca fara sa ma bucur de fiecare clipa si nici n-as vrea sa se repete 'scenariul' din anul ce a trecut. In rest, despre noi..numai de bine! :) ..


" Chiar daca traiesti in alb-negru, nu te opreste nimeni sa visezi in culori! "

Aveti grija de voi, ne mai auzim.

Niciun comentariu: