duminică, ianuarie 18

Tea and sunday.


~ 'Cause I only feel alive .. when I dream at night . Even know he's not real, it's all right. ~

Neatza.. Oficial e 13:15 ... iar eu m-am trezit in urma cu o ora. Dar tot dimineata e pentru mine. De fapt, nu m-am trezit, ci am fost trezita de mama .. in timp ce visam prea frumos. Alte porcarii, evident ... porcarii care vor ramane mereu ceea ce sunt, doar vise. Dat fiind si versul de la inceputul articolului. :) .. Ahh .. si acum imi rasuna in cap cuvintele mamei " Hai motanico, trezeste-te!! " .. Deschid eu ochii, ridic o spranceana, arunc cu perna in mama .. in gandul meu .. "mai sunteti maa??" .. si ma intorc suparata pe cealalta parte :))). Cine stie cunoaste.

Ne mai auzim.

2 comentarii:

Ande. spunea...

pot sa rad foarte tare??;;)

=)))))))))))))=))))))))0=))))) motanico:>:>:)))))))))00

Alle spunea...

@Ande : sa nu te aud =)))))