joi, ianuarie 29

joi.

Mda .. si iata ca tot p-aici ajung. Deh .. nu pot renunta inca .. mi-a cam intrat in reflex sa scriu cand am ceva pe suflet. Ce mai e nou .. pai in primul rand .. s-a dus si semestrul asta (finally!!) .. resimt multa oboseala .. mai ales psihica .. vreau sa dorm.

Azi am scapat foarte repede, si m-am carat acasa .. dupa 2 ore de somn am citit precum o maniaca .. terminand 2 carti .. nu stiu cand se va repeta 'miracolul' :))).

In fine ... astea's mai mult asa de introducere. Ceea ce ma aduce p-aici e un mic mare sentimet de revolta. Situatia din casa se amplifica pe zi ce trece .. si totul devine mai greu de suportat. Si pana mea .. tre' sa ma descarc si eu cumva, nu ?

Compromisuri. Pai cam cu totii facem asa ceva. Si in general pentru ca celor din jur sa le fie mai bine, nu ne mai gandim la noi si la ceea ce avem cu adevarat nevoie. Dar zimi tu, tata .. cate compromisuri am fost nevoita sa fac in ultima perioada ? Trebuie sa-i impac cu toti, si sa accept ca voi sa-mi impuneti ce sa fac si sa gandesc .. ceea ce nu mi se pare corect.

Nu-ti convine, insa stii ca parerea mea nu-i deloc departe de adevar. Si tot incerci tu asa sa mi-o schimbi .. pacat insa ca nu prea iti iese. Ca deh .. cum pot eu la 16 ani sa-ti zic tie ce sa faci ? Gandeste-te doar la faptul ca toate deciziile mai mult decat eronate pe care le-ai luat in ultimul timp nu m-au afectat doar pe mine, dar si pe voi. Dar nu veti recunoaste, pentru ca orgoliul nu va lasa sa vedeti ca si voi gresiti, cat sunteti voi de adulti .. uneori faceti greseli copilaresti. Mi-ar fi foarte usor sa arunc cu vorbe grele, de fapt nu vorbe .. doar una singura .. caci sunt multe chestii pe care le tin in mine, iar tu nu stii. Nu mi se mai citeste tristetea pe fata, nu mai bat apropo-uri, nu mai vorbesc de niciun el, nu ma mai plang .. ba chiar se poate spune ca sunt ca inainte (in ochii tai) .. insa nu as rezolva nimic si nici nu imi sta in putinta sa fiu rea. Vreau doar sa deschizi o data ochii, sa te gandesti bine cum trebuie sa procedezi .. pana nu va fi prea tarziu. Stiu ca-mi vrei binele, si consideri ca nu ma poate afecta tot ce-i in casa .. dar te inseli. Binele implica deasemenea mult rau. Ai o morala si o aperi .. ai niste principii si tii cu dintii de ele. Dar ai tu idee ce au insemnat ultimile saptamani pentru mine? De cate ori n-am fost in stare de nimic la ore doar gandindu-ma ca nu pot schimba nimic ? Iti zic eu .. nu te-ai gandit.

In fine .. degeaba-mi bag capul. E o singura chestie la care nu te contrazic .. cum ca timpul le rezolva pe toate.

Niciun comentariu: