vineri, ianuarie 16

It's not fair!


Idioata saptamana. Din toate punctele de vedere. Uuuufff .. si iar e vineri. Facand retrospectiva .. cred ca nu m-am simtit mai obosita nici atunci cand eram in perioada tezelor. Astea cinci zile amarate m-au terminat complet. N-are sens sa iau fiecare zi la 'puricat' sa insirui evenimente .. insa e ceva ce nu poate trece nementionat. Nu stiu cat de important poate parea pentru unii, insa pentru mine .. .pot sa zic ca este ceva care m-a cam marcat. In sens bun sau rau, ramane de vazut.

Cert este ca raman pur si simplu proasta cand vad in ce hal se joaca destinul cu noi. Da, cu fiecare din noi si nici macar nu ne dam seama de acest lucru. Pai pana mea ... povestea se repeta. Doar ca acum .. e putin mai diferit. Stiu ca probabil vei citi articolul si sigur te vei simti intr-o masura sau alta .. insa desi ti-am mai spus .. nu ma satur sa o repet ... ma simt foarte vinovata caci am lasat lucrurile sa ajunga in stadiul asta .. si imi pare sincer rau .. nu credeam ca acest drum nu poate avea decat 2 cai. Din pacate, ne-a fost dat sa mergem pe cea pe care cel ce sufera mai mult esti tu. Stiu ce-i in sufletul tau, si d-asta niciodata n-am sa ma port asa cum banuiai ca o voi face .. pentru ca am simtit candva pe pielea mea ce inseamna toate aceste lucruri ... si doare al dracu de tare, in special cand ceea ce incerci sa exprimi prin cuvinte sau gesturi nu se intelege asa cum ar trebui de fapt. Regret ca nu pot schimba mai nimic .. si regret ca sunt o egoista care nu te merita. Da, da .. stiu .. mi-ai spus ca eu n-am vina si tot asa .. dar vorba ta .. cand te-ai gandit tu vreodata la tine ? Niciodata. Pentru ca [...]. Oricum .. lasand la o parte filozofiile .. vreau sa stii ca orice ar fi, n-am sa las sa se schimbe nimic in ceea ce priveste frumoasa noastra prietenie ... desi ma simt o ipocrita prin faptul ca accept sa-mi porti mereu de grija, in loc sa tot incerc sa te fac sa-ti aduci aminte din cand in cand si de tine ... si in special .. crede-ma ca as fi dat orice pentru a-mi putea dirija inima si controla sentimentele. Ar fi fost mai bine, pentru amandoi. Sa nu uiti ca tin foarte mult la tine, n-ai sa ma pierzi,orice ar fi. Pentru A.


Buun .. revenim. Am avut o zi de 'rahat'. Profa de fizica are boala pe mine, mai nou. Nu mai zic si de ce pentru ca iar imi risc cateva palme pentru cat sunt de fraiera. Ca deh .. cand vrei sa ajuti, tot tu pici de prost! Dar lasa .. altadata sa va descurcati si singuri ;) In fine .. deja am scris mult. V-am pupat!

Un comentariu:

Ande. spunea...

pfoaa...8-|....