luni, ianuarie 12

question existin'.

Am cedat. Si nervos .. si cum vreti sa mai spuneti. Putin imi pasa ce se interpreteaza si cum. Si iata-ma pe la 1 dimineata .. cu pc-ul deschis .. castile in urechi .. la care se aude aceeasi melodie de aproape o ora. Sunt varza! Sunt varza pentru ca permit unor amintiri sa continue sa faca parte din fiinta mea .. din tot ceea ce sunt si voi fi.. pentru ca nu pot lasa totul balta..sunt mult prea multe lucruri ce se leaga. Nu mai vreau nimic ... ci doar pe Alexa inapoi! .. The real one .. :-<



Si acum chiar am maaaaare nevoie de cineva. Dar cea mai apropiata este perna.. un umar este mult prea departe. O discutie pe messenger m-a cam pus pe ganduri. Intrebarea era cam asa .. daca am invatat ceva de la cei din jur .. si daca da, ce anume ? .. Pai .. raspunsul ar fi mai greu de explicat... ce pot spune .. in mare parte, am invatat mult .. insa .. ironia 'ironica' este ca persoana care mi-a dat cele mai bune lectii de viata ... este aceeasi care nu mi-as fi dorit niciodata sa imi apara in cale. Undeva intre iubire si ura.. uhmm .. e corect ?

Niciun comentariu: