marți, septembrie 23

absurd si la fel.


Vaaaaaiii !! .. Sunt pe punctul de a ceda nervos .. ma simt de parca si un simplu mesaj sau bip m'ar putea enerva la culme. Am inceput saptamana cum nu se putea mai prost .. nervii mei sunt intinsi la maaaaxim :-w .. mama ei de matematica. Printre teancurile de caiete pline cu teme incomplete mi'am facut loc sa mai tastez cate ceva pe mult iubitul si neinteresantul meu blog. Ce mai e nou .. uhmm .. atmosfera schimbata ( nu stiu care'i faza buna in asta, caci parerea mea ramane aceeasi ) , certurile cu ai mei sunt din ce in ce mai reduse ( minuneee! ) .. in rest .. totul pare absurd si la fel :) ..

Ciudat sau nu ... e o perioada in care am inceput sa ma uimesc pe mine insami.
Nu stiu sigur daca in sensul bun sau nu .. ramane de vazut.
Tot ce vad .. realizez .. este ca am cam invatat cum sta treaba cu prefacutul.
Deseori ajung sa ma si cred :)).
E chiar funny asa .. sa spui ceva si persoana din oglinda sa'ti spuna 'tzeapa fraiero .. de ce minti?'
Si ma simt o fraiera, pentru ca sunt o fraiera. Insa am dreptate:))
Sincer imi pare rau, dar alta solutie nu am.
Poate candva voi putea schimba ceva .. si lucrurile vor sta asa cum vreau.
Deocamdata e greu .. iar eu sunt al naibii de falsa .. bine ca sunt singura care stie.
So go on girl! Keep pretending :) ...




[nu incerca sa ma intelegi.]


*Broken down .. like a mirror smashed to pieces .. you learned the hard way to shut your mouth and smile*

Niciun comentariu: