sâmbătă, septembrie 20

ordinary day.

Mda, sunt un antitalent total. Fara idei. Inspiratie zero.
Totusi mi'am facut un obicei .. un hobby ca sa'i zic asa .. sa tastez tot felul de nimicuri pe blog. Habar n'am cine si de ce il citeste. Deseori obisnuiesc sa recitez unele articole. Imi place sa imi reamintesc diferite chestii. Desi raman frecvent socata de cate prostii am putut posta din mai si pana acum. Am o raceala imposibila si o stare de 'mai bine lasa-ma'. Chiar daca a inceput scoala si ar trebui sa ma bucur (cica) .. colegi .. atmosfera aia .. momentan nu simt nimic. Entuziasmul intarzie sa apara. Proful de mate ma sperie. Ca si cel de bio de altfel. Macar de'as trece si cu 5, ar fi ok. Ce caut eu,doamne, la mate info ?:|


" And I opened my eyes .. so I could see .. That you never were the best for me. "

[yeah .. stiu .. mi'am promis. Dar doare.]


Ce chestie ... cat de repede se scurge timpul .. vine ziua mea .. :-s

... revin cand voi avea ceva interesant de spus.

Niciun comentariu: