marți, septembrie 23

I don't care.


Nu stiu cum sa va spun .. dar ma doare fix in 3 litere .. nici acolo .. de ce va urma. Poate ca mi'am irosit toata energia in lucrurile mult prea putin importante ... sau pur si simplu mi s'a luat de tot (si toti). Putin imi pasa ca intr'o luna vine gaura neagra si ne inghite (bine bine .. asta'i la misto .. nu cred in prostii d'astea) .. putin imi pasa ca in 2 zile fac 16 ani si o sa primesc zeci de telefoane de la rude si prieteni .. putin imi pasa ca proful de mate e un tacanit care te face sa tremuri de frica la ora lui (tot o sa trec eu cumva).. ca stau in maieu si pantaloni scurti in casa riscand iar o raceala pe cinste .. ca poate niciodata nu voi fi o persoana 'echilibrata' (asa cum cere si zodia, de altfel) .. ca nu am prieten .. ca n'am pofta de mancare de vreo 2 saptamani .. si ca nici nu sunt in stare sa mai tastez la ora asta. Chiar ma lasa rece. Poate fi, evident, o faza trecatoare. Insa ideea e ca acum, imi sunteti indiferenti. Dar nu total. Exista ceva in fiecare care pentru mine conteaza (si ma refer la comportament, mentalitate, etc). Oricum .. e destul de greu de inteles ce gandesc eu. Sunt o ciudata, stiu. Dar chiar nu mai am nici puterea nici dorinta de a mai face ceva pentru cineva. Caci oricum, vietile voastre merg foarte bine si fara mine;). Daaar .. (exista un dar) .. este si posilibitatea sa revin. Nu stiu cand, pentru cine sau de ce. Momentan ma simt ok asa. :)

Multumesc pentru intelegere.

Niciun comentariu: