joi, septembrie 11

Gandeste'te si la tine.


Da da .. stiu.. asa se spune. Dar cum inveti sa faci asta ? Cum intelegi ca nu toti merita .. si ca cel mai bun prieten iti esti tu insuti ?

Cum spune si Johnny , cel mai bine e sa asculti pe toata lumea, dar sa faci cum vrei tu. E prea adevarat. Caci nimeni n'are cum sa'ti bage in cap o idee sau o opinie despre ceva. Decizia ramane la tine. Traiesti dupa propriile tale principii, sau te lasi dominat de xyz.

Pot spune ca nu m'am gandit niciodata la mine. Nici in trecut, dar nici azi. Cineva mi'a spus asa : 'nu iti pasa de persoana ta, ci de ceilalti.'. Ba da, imi pasa, insa nu m'am considerat niciodata o prioritate. De ce ? Pentru ca o mentalitate proasta spune asa 'ajuta'i pe ceilalti .. nu conteaza daca merita sau nu .. tu ajuta'i .. ca deh.. tre sa fim buni.' Gresit!. A ajuta e una, a te sacrifica fara sens e cu totul altceva. Dar nu imi pare rau. Si nici nu vreau sa mi se spuna 'vai ce prietena buna esti'. Nu multumesc. Tot ce regret este ca lucrurile acestea se vad cel mai putin. O replica jignitoare, un refuz se tin minte mai usor, pe cele bune tindem sa le uitam rapid. :)

Si daca tot am ajuns la asta, ma intreb.. cine poate renunta la ceva ce poate isi doreste in folosul altcuiva ? Fara niciun alt interes ascuns, sa zicem .. doar din prietenie :). Cum o fi sentimentul acela .. cand stii ca cineva te'a preferat pe tine in locul oricarei altei persoane sau lucru ? Nu stiu. N'am trecut prin asta. Insa mi'ar placea sa stiu cum e. E frumos cand ii pasa cuiva de tine.

Referindu'ma si la impresia pe care o las celor din jur, pot spune ca nu dau 2 bani pe asta. Mi'e chiar indiferent .. daaaarr (exista un dar) .. din ce vad .. incep sa ma prind de respectiva parere. Si asa, ca un apropo .. pentru cine se simte .. ca deh . e blogul meu .. am dreptul sa ma descarc no ? Buun .. ar fi cam asa. Posibil sa am fatza de proasta, insa nu sunt. Decat sa fiu luata asa, prefer sa fiu vazuta drept o fitzoasa. Caci la urma urmei .. cine ma cunoaste stie cum sunt de fapt nu ? :) ... Hai .. o seara buna ;)


[mda .. articol scris intr'un moment de sictir maxim .. nervi .. si cam atat.]

Niciun comentariu: