duminică, septembrie 28

Cine sunt eu?!


De multe ori ne punem aceasta intrebare, insa raspunsul e destul de greu de gasit. Consider ca nicio persoana nu poti ajunge vreodata sa o cunosti in totalitate, ci doar partial, ori deloc.

In cautarea si aflarea propriei identitati, obisnuim sa ne privim prin ochii altora, dorind cu nerabdare sa stim cum suntem vazuti de acestia, obisnuim sa ne comparam cu altii, intrucat avem nevoie de cei din jur pentru a ne cunoaste. Dar de cate ori am cautat in adancul sufletului nostru pentru a afla cine suntem cu adevarat?

Eu sunt eu. O persoana ca toate celelalte, cu multe defecte .. poate si cu cateva calitati. Niciodata n-am pretins a fi mai mult decat ceea ce sunt. Intr-o continua schimbare, care se poate numi intr-o oarecare masura si proces de maturizare, intotdeauna altfel, dar mereu aceeasi. Inca nu ma cunosc in totalitate, mereu sunt in cautare de raspunsuri la diverse intrebari ce ma framanta, deseori obisnuind sa ma surprind si pe mine, reusind sa dezamagesc cu sau fara voia mea. Sa vorbesc despre mine..acest lucru mi-a displacut mereu. Tind sa cred si acum ca sunt unele lucruri pe care nu le poti descrie in cuvinte. Acestea sunt persoanele si sentimentele. Pentru ca oricat de mult ai scrie sau ai vorbi .. mereu ar mai ramane ceva de spus. Am preferat mereu sa ii las pe ceilalti sa ma cunoasca, dar am fost desemenea nevoita sa ii mai si indrum, in diverse imprejurari in care parerea formata la adresa mea era oarecum eronata. Ca orice om, incerc sa imi gasesc rostul in viata, pastrandu-mi firea optimista si zambetul pe buze. Si de va fi sa cad, ma voi ridica la loc .. caci viata merge mai departe si din greseli vom invata tot mereu.


[tema la antreprenoriala. clasa a10a.]

[to be continued.]


Niciun comentariu: