miercuri, septembrie 24

urata zi.

Oribila zi. Prima ora la care 'onorez' cu prezenta este educatia antreprenoriala. O materie destul de banala, desi profa e un hitler in varianta feminina. La naiba, m'a pus sa arunc guma la gunoi :-w (Domnisoaraaaa .. guma !!). Mica compunere despre profesii a fost chiar aiurea. Peste 2 zile fac 16 ani .. am o varza totala in cap .. intru in belele mereu .. si profa mai vrea sa stie si ce vreau sa devin :)). In fiiine. La mate am facut'o lata. Pe cat de sigura pe mine ma simteam inainte sa intru in clasa .. la fel de pierduta m'am simtit cand mi'am auzit numele (Tu, iesi la tabla!) .. Ma apucase un gol in stomac .. si parca se invartea totul cu mine. Un exercitiu cat de cat usor .. insa mintea mea era dusa departe. Si asa m'am balbait ca o incepatoare in fata tablei, cu ochii mici de viezure ai profului atintiti asupra mea .. nu stiam cum sa dispar mai repede. Rezultatul ? (Pentru azi ai nota 5. Dute la loc) .. Imi picase cerul in cap. Adica nu tocmai nota era problema, da'o in masa, aia se repara cumva .. si faptul ca nu am fost in stare sa fac nimic, desi stiam. Viata e nedreapta! Dar lucrurile nu raman asa, nea Raducu! Si desi sunt cu moralul la pamant, nici o inmultire nu mai stiu sa fac, lasa ca vezi 'matale' ce pot eu! ;)

Ajungand acasa .. dupa o mica portie de plans (deh.. nervi) .. am pierdut timpul pe la bloc cu var'mea (mersi fato ca m'ai suportat:*) .. m'am apucat de teme (cu pcul inchis, no music, no messenger) .. destul de greu .. am terminat. Momentan cica invat la biologie :-l .. daca mai iau inca un 5 si la Geraldine.. m'am scos :)).


Somn usor. Eu n'am sa dorm.

Niciun comentariu: