luni, septembrie 1

Acum e doar o amintire.[summer 2008]


A trecut. Bine, mai sunt 2 saptamani. Dar vor trece si acestea mult prea repede. Uhmm .. ar trebui sa'mi fac bilantul. Ce am facut vara asta ? Pai .. in primul rand .. m'am apropiat foarte mult de o persoana tare deosebita:X .. si imi pare rau ca nu am facut asta mai devreme (cine stie cunoaste) ; am umblat aproape zilnic prin toate parcurile posibile .. am facut poteca intre tei si circ :)) .. am ras mai mult decat puteam sa rad vreodata .. caterinca maxima cu nebunele .. dar am si plans la greu ..am petrecut mai mult timp cu var'mea decat am facut'o pana acum .. am stat pe mess pana dimineata .. si m'am trezit deosebit de tarziu .. mi'am facut o si mica schimbare de look (nah sa ma laud si eu :">) .. mi'am dat seama care imi sunt adevaratii prieteni (putini la numar, dar buni), am aflat unele lucruri pe care inainte nu le puteam crede, m'am schimbat (ma refer la mentalitate si atitudine, i'm proud for that:x.) .. am reusit sa fac ca relatia cu ai mei sa se bazeze in primul rand pe incredere, si asta e mai mult decat bine .. pentru prima oara am baut la greu .. si n'am reusit nici macar sa ma ametesc ... era sa ajung felul principal pentru 2 ursi flamanzi (vezi articolul cu Sinaia 2008.) .. am facut primele poze cu aparatul digital (cumparat, evident, cu intarziere) .. am ascultat toate felurile de muzica posibile .. am cunoscut persoane noi ...am avut si o perioada 'sad' .. dar a trecut .. am citit in jur de 15 carti .. am reusit sa'mi fac curat in pc (minuneee!!) .. am scris mult si pe blog :"> .. m'am bucurat de viata . :x ..


Pot spune ca ar mai fi ceva de care imi pare rau .. insa nu regret nimic :).

Niciun comentariu: