duminică, iunie 8

sunday feelings ..

Aiurea frate .. din ce in ce mai des observ k de fiecare data knd sunt intrebata ce mai fac .. raspund din reflex 'bine' .. si nu pentru k asta ar fi adevarul .. ci pentru k asta e raspunsul p kre prefer sa'l dau intrucat e mai convenabil dkt sa incep sa'mi spun 'oful' .. nu k n'as vrea .. dar nu prea am cui :)
Parca e mai usor sa afisezi in zambet fals si sa tii totul pentru tine, din respect pentru ceilalti nu?:) .. dar respectul fata de tine unde mai este ? Ajungi intr'un moment in kre simti k dak nu dai totul afara, explodezi :) ... that's how I always feel :).. intr'adevar .. increderea este un lucru kre se obtine greu, insa se poate pierde intr'o clipa .. si in clipa de fata .. nu prea mai am incredere in nimeni .. bine .. cu cateva exceptii .. persoane kre merita cu adevarat .. restu ..:-j[hai pa]
Idealul meu acum este sa dau mai multa atentie lucrurilor marunte .. pe care nu stiu din ce motiv le'am ignorat .. k tot se spune k viata e facuta din lucruri marunte nuh ?:) .. si mai ales .. sa dau atentie persoanelor de la kre am ce invata, si p kre pana acum nu le puteam vedea dkt k p niste simple cunostinte .. hmm :-? ramane de vazut >:)

...................................................................................................................................................................
Am o durere imposibila de cap .. drept pentru kre imi cer scuze pentru cuvintele mai putin placute pe kre le voi folosi .. Sa ma pish p LINEAGE 2 si p toate jocurile de acest gen!Marsh!Nu va sufar >:P .. toti stau in fata unui monitor si traiesc in lumea aia virtuala .. deschide omule ochii.. viata nu e formata doar din elfi sau c dracii mai sunt p acolo :-w ..
Si cum eu urasc statul in casa mai mult dkt orice .. continui prin a spune k imi displace complet ideea de 'vacantsa de vara' pentru simplul motiv k deja stiu cum se va desfasura ea .. trezit tarziu .. calculator la greu .. iesit afara nu ..[k deh .. n'am cu cine:|] .. pe mess toti cu statusul 'dnd ma joc' [huuuua>:P] ... aceeasi muzik .. aceeasi plictiseala si la tv .. intr'un cuvant 'NASPA' ..
Revenind la calculatoare si jocuri .. tin sa mai precizez k nu am nimic cu ele neaparat .. doar k din cauza lor relatiile dintre persoane s'au racit in mod evident .. cum toti prefera un calculator dkt o plimbare in parc .. nu mai e loc de alte comentarii .. stati fratilor cu calculatoarele .. k trece viata p langa voi si nici nu va dati seama >:P ...
N'am dormit mai deloc .. asa se explica si starea mea proasta .. am facut curat .. acum astept musafirii :| .. lovely sunday :)



[make me smile again!!]

Niciun comentariu: