sâmbătă, iunie 14

Cu cartile pe fatza

* Exista oameni care te iubesc, insa nu stiu s'o arate .. *

De ce asa .. ? Chiar asa greu le este unora sa vorbeasca pe fatsa despre ceea ce simt, despre ceea ce gandesc si vor .. ? Evident, este mai usor sa te ascunzi in spatele unei masti si sa pretinzi a fi altfel decat esti cu adevarat .. iar cand cineva isi da seama de acest lucru, sa mai si negi .. jalnic .. :|
Poate cer eu prea multe, nu spun k nu, mereu am fost o persoana pretentioasa, insa niciodata nu am cerut mai mult decat pot oferi .. !! Si dak ofer sinceritate, si ii tratez pe ceilalti in acest mod, cer acelasi lucru .. dificil nu ?:| pentru majoritatea da ..

Din ce in ce mai des tind sa cred k nu prima impresie e cea care conteaza, ci a doua sau urmatoarele. Asta pentru ca de nenumarate ori am incercat sa caracterizez o persoana doar vazand'o o singura data .. si cum aparantele inseala .. m'am inselat si eu .. si chiar imi pare rau .. !!
Pana nu vorbesti mai mult cu cineva si vezi ce fel este, n'ai cum sa il etichetezi si sa iti sustii ferm parerea pentru k risti k aceasta sa fie total eronata .. [afiz celor care judeca fara sa cunoasca macar putin .. :|]

Si nu .. nu mi'e bine .. sunt putin suparata .. motivul nu'l stiu .


[nu stiu ce m'a apucat sa scriu asta .. insa am scris'o .. ][enjoy it:)]


["Sunt locuri in sufletul meu pe care am fost nevoit sa le incui
Macar pentru-n moment as vrea sa le pot arata oricui.."][Veritasaga-Doar un moment]

Niciun comentariu: