sâmbătă, iunie 14

planuri..


Yep .. a venit si vacantsa .. din fericire pentru unii, din nefericire pentru mine :)) .. si nu, nu's nicio tocilara disperata de scoala .. doar k astea 3 luni ce vor urma, reprezinta in primul rand plictiseala .. si timp pierdut aiurea ...

Tocmai de aceea ma gandeam sa'mi fac un fel de lista cu lucrurile pe care planuiesc sa le fac, si sper sa le pot duce pana la capat:D ..
Hmm ... in principiu .. as vrea sa ma angajez .. nu stiu unde inca, azi cred k ma duc cu Andrada sa ma interesez .. desi n'am inca 16 ani impliniti, poate merge .. :-?
Macar 2 saptamani-o luna .. si ar fi ceva .. plus k nu ma angajez singura, o iau si pe Glo cu mine :> .. o sa fie distractiv, zic eu :)) ..

Pe langa faza cu munca, mi'am mai propus sa termin si cele 3 carti care imi fac cu ochiul .. d prima m'am apucat deja .. in 3 zile maxim o termin :-? .. dupaia continui cu restul :))

De altfel as mai vrea sa stau mai mult afara .. prin parcuri .. sau chiar aici in cartier la un volei ceva .. [..] vreau sa vad mai multe filme, poate ma duc si la teatru [Alexia cand te intorci da un buzz:)))))] .. hmm .. si nu in ultimul rand, prin august ma car la munte 8-> .. aer curat .. soare :x ..

Cat despre cealalta idee, mai precis cea de ieri, initiata de var'mea si sustinuta apoi de mine si 'compania' :)) .. nu stiu ce sa spun .. ramane de vazut ... >:) insa rolul acela ti se potriveste perfect,fato !! [este vorba de un film, pentru cei ce nu cunosc:D] .. momentan e doar o idee .. mai incolo o dezvoltam dak e .. :D

So .. ne mai auzim :)

[Fiecare cauta iubirea
Si fiecare are o cale a sa
Si toti visam fericirea
Pentru ca toti avem nevoie de ea
Fiindca viata e aici doar o data,
Vreau acum sa simt ca traiesc!!]
[Zi de zi traiesc asa cum vreau
Viata-i frumoasa cand stii sa iubesti
Zi de zi traiesc cum imi place
Viata-i frumoasa zi de zi daca stii s-o traiesti!!]

[Hi-Q - Traieste]

Niciun comentariu: