joi, iunie 19

trecand peste toate[..]


Cum spune si titlul .. pot sa spun k am incheiat definitiv o etapa ft lunga din viata, si de asemenea, destul de dureroasa si trista ..
Daca pana acum, recunosc, avea un fel de , nu stiu cum sa'l numesc, nu este regret, ci doar un gand asa ..catre ceea c a fost si ce ar fi putut fi ... acum nu'l mai am .. a disparut definitiv :)
Intr'adevar .. aseara am fost destul de afectata .. toate amintirile pe care le ingropasem in trecut, mi'au trecut intr'o secunda prin minte, una cate una .. insa nu'mi pare rau k am aflat ce am aflat .. m'a facut sa inteleg inca o data k orgoliul stupid nu duce la nimic bun .. si k un sfat pentru oricare, nu sunt eu in masura sa sfatuiesc pe cineva, am facut multe greseli si continui sa la repet, insa o concluzie as putea sa trag din toate acestea " Orgoliul nu trebuie pus niciodata mai presus de sentimente, caci le poate distruge .. lasa de la tine, accepta'ti greselile si incearca sa le repari, caci nimic nu este mai dureros decat sa stii k puteai indrepta lucrurile intr'un fel si nu ai facut'o "

Poate asta a sunat k o chestie siropoasa, lipsita de sens .. insa cuvintele astea puse cap la cap, m'au ajutat mult ..

Si in mod special, cred k nu mi'as fi bagat mintile in cap fara ajutorul catorva persoane la care tin enorm .. m'au facut sa inteleg k nu am ce regreta .. k trecutul e trecut, si nu se mai intoarce [voi va stiti, nu va mai insir aici] .. si pentru asta as vrea sa va multumesc .. .. va iubesc>:D< .. :*

Aseara, destul de tarziu.. aproape de ora 2 ..dimineata:D .. am avut ultima discutie cu un ft bun prieten, cel mai bun, inainte k acesta sa plece .. si mi'a spus cateva lucruri pe care promit sa le iau in seama .. :

Marius Black : suntem oameni
Marius Black : avem o viata
Marius Black : dak stam asa dupa fundu` la fiecare o perioada de enspe mii de ani viata se duce
Marius Black : timpu` nu sta in loc dupa noi
Marius Black : eu stiu o vorba : ,,In viata mai bine regreti ce-ai facut decat ceea ce n-ai facut''
Marius Black : tine minte vorba asta si repet-o in minte pana o intelegi si o pui in aplicare
Marius Black : gandeste-te ca timpul trece si nu ne asteapta
Marius Black : o sa te trezesti la o varsta inaintata
Marius Black : ca n-ai pe nimeni langa tine
°•°aLeCsa°•° : ..
Marius Black : asa ca las-o drq de frica
Marius Black : scoate-o din vocabular
°•°aLeCsa°•° : e greu..
Marius Black : dar nu imposibil si asta ne face sa speram
Marius Black : asa ca ai grija
Marius Black : eu zilele urmatoare nu cred ca o sa mai fiu` pe-aci
Marius Black : sau dak o sa fiu` o sa fiu` destul de putin
Marius Black : nu o sa mai am cum sa te sfatuiesc asa
Marius Black : asa ca tine minte ce-am vorbit in seara asta
°•°aLeCsa°•° : ...
Marius Black : si ai grija ce faci
Marius Black : ok
Marius Black : ?
°•°aLeCsa°•° : ok ..
°•°aLeCsa°•° : promit ..
Marius Black : asa te vreau
°•°aLeCsa°•° : dar vreau sa mai vb
Marius Black : calma
Marius Black : o sa-mi bag si net acolo
Marius Black : dar o sa fie si o perioada in care n-o sa am la inceput
Marius Black : dar dupa o sa se rezolve
°•°aLeCsa°•° : eh .. nu conteaza
°•°aLeCsa°•° : nu tin neaparat sa vb seara d seara
°•°aLeCsa°•° : dar asa din knd in knd
Marius Black : :P
Marius Black : totu` e sa nu ma uiti
°•°aLeCsa°•° : nui asa k t intorci ..?
°•°aLeCsa°•° : cum sa t uit mah?
°•°aLeCsa°•° :
Marius Black : eee
°•°aLeCsa°•° : zi k da ..
°•°aLeCsa°•° : k anu trecut ..
Marius Black : ca anul trecut nu
Marius Black : din pacate
Marius Black : dar o sa ma intorc, asta e clar
°•°aLeCsa°•° : cand ?
Marius_Black : sincer nu stiu..
°•°aLeCsa°•° : aproape 3 ani
Marius Black : 3 ani de cand...?
°•°aLeCsa°•° : vorbim
Marius Black : eh..calma
Marius Black : o sa mai fie multi de acum in colo dak ne ajuta Dumnezeu
°•°aLeCsa°•° : normal k o sa fie >:D< ... Marius Black : hai fugi, vb in 2 zile ok ? Marius Black : acum fugi la somn °•°aLeCsa°•° : c pot sa spun .. °•°aLeCsa°•° : drum bun .. ai grija de tine Marius Black : ms ms Marius Black : si tu de tine ..
[n'am sa te uit niciodata :( ..]

Ca o incheiere .. avand in vedere k e un articol destul de luuung :)) .. vreau sa mai spun k ma simt tare bine .. acum da .. :x .. si stiu sigur k am lasat deoparte ce a fost .. trecutul e undeva departe .. acum traiesc prezentul .. si e bine .. cat despre viitor .. 'ce va fi, va fi'

Inca o data, va multumesc .. :):*:*

[confia y espera]

Niciun comentariu: