sâmbătă, iunie 28

Prefa'te k esti bine.


Nu am inspiratie. Nu gasesc niciun subiect despre care as putea scrie si totusi stau in fata monitorului si tot tastez.Cum se spune, ideile vin pe parcurs.Hmm .. tot ce e posibil.


Tin minte k mai demult cineva m'a intrebat : Cum iti dai seama k iubesti pe cineva daca pana acum n'ai mai facut niciodata acest lucru ?
Eu cred k iubesti atunci cand esti in stare sa faci orice pentru fericirea celuilalt, desi acest lucru presupune inevitabil nefericirea ta, pentru k este posibil k fericirea lui sa nu fie alaturi de tine. Te sacrifici spunand k "dak el e fericit, sunt si eu". Si e dureros. Mai ales in clipele cand stai sa te gandesti ca celalalt nu da doi bani pe existenta ta si prefera sa aleaga pe altcineva. Dar va veni si timpul tau. Si n-a zis nimeni ca viata e corecta.. sau usoara.. Iar raspunsul la aceea intrebare cred k inca nu l'am gasit. E cam ciudat ... desi ai iubit si inca iubesti, insa sentimentele nu ti'au fost impartasite si nici in prezent nu sunt, poti spune k ai iubit degeaba ? Poate k da ...

Ce pacat!! .. Pacat .. mare pacat .. Ce anume?!?
Faptul k m'am inselat iar. Iar insemnand din nou. M'am inselat cand am crezut k sunt puternica, m'am inselat cand am crezut k pot lua totul de la capat fara sa mai privesc in urma. Nu e asa. Nu e chiar deloc asa. Tare mult as vrea sa stiu, oare exista persoane care pot face mereu tot ceea ce isi impun ? Dak da, sa ma invete si pe mine ... am multe lucruri de facut, si pur si simplu, nu pot.

E cald. Vremea asta ciudata chiar ma deprima. Nici nu ploua dar nici soare nu'i. De 2 saptamani de cand a inceput vacanta, ma pot 'lauda' k am citit 5 carti. And i'm not a nerd!! ... mi'au facut bine. Luni ma duc sa'mi cumpar altele :)). In sfarsit am inteles semnificatia titlului uneia din ele " Sunt aiurita si se ia" .. incredibil .. cum sa cauti un sfert de ora telefonul si acesta sa fie in buzunarul blugilor de pe tine ?!? Dormitul asta pana la 2 dupa amiaza imi distruge clar neuronii .. aia pe care ii mai am .. dak ii mai am. De 2 zile n'am iesit din casa, stau cu nasul in carti, citesc, sau cu ochii in calculator. Cam tot aia. Am mare nevoie de o pauza.

Si da, continui sa ma prefac sustinand k totul e bineeeee. Si zambesc. Daaaaa ... deja nu mai stiu dak e sau nu zambetul meu. Ma simt nemaipomenit de falsa. Dar m'am obisnuit. Citisem demult la statusul cuiva "Smile, 'cause it's easier than explain why are you crying " .. prea adevarat. Nu mai explic acum ce inteleg eu din ea, trageti si voi concluziile.


"Pierduta intr'un abis intunecat si rece, stau si ma gandesc la ceea ce'mi lipseste. Dar mai presus de toate, cel mai frumos vis e acela ce nu se indeplineste."



"Nu te teme dak inaintezi prea incet.Teme'te dak te opresti."


ne mai auzim ... :)

Niciun comentariu: