duminică, iunie 22

I decide!

Am revenit, cred .. Pe mess aceeasi plictiseala, in casa la fel. Intr'un fel abia astept sa plec, simt nevoia sa schimb aerul, sa'mi fac ordine in ganduri si'n suflet :) .. si mai simt nevoia de un nou inceput, vacantsa aceasta tocmai acest lucru am de gand sa'l fac .. sa o iau de la 0, sa fac o analiza amanuntita asupra persoanei mele, sa'mi corectez defectele, sa'mi vad calitatile(dak am) .. si sa ma schimb, poate voi reusi, poate nu, macar voi incerca. Nu regret nimic. Insa de un lucru imi pare rau, faptul k n'am profitat de fiecare clipa. Dar timpul nu'i pierdut:)

" 'Cause I decide how I live
I decide who I love
The choice is Mine .. " [Lindsay Lohan - I decide]

Revenind la micile mele 'planuri' .. tin sa mai precizez unele lucruri .. nu de alta, dar nu vreau sa omit nimic din ceea ce mi'am propus. As vrea sa incerc sa fiu mai putin naiva decat de obicei, sa nu ma las influentata doar de prima impresie, si sa incerc sa cunosc mai bine orice persoana cu care intru in contact. De asemenea as vrea sa fiu mai putin impulsiva, sa gandesc de 2 ori inainte de a face sau a spune ceva; sa'mi tin prietenii aproape, iar pe ceilalti si mai aproape ( nu ii pot numi dusmani, nu am asa ceva si nici nu'mi doresc).

In rest, nu as schimba nimic la mine. In continuare vreau sa raman aceeasi, fata care ii ajuta pe ceilalti, fata care stie si vrea sa zambeasca, cea care stie desemenea sa iubeasca :). Si o voi face mereu din toata inima. :)

Si toate acestea in doar 2 luni jumatate. Stiu va voi putea.Trebuie.



[Si-o sa fim mereu altii si tot aceeasi mereu"][Veritasaga feat Catalin - Aceiasi mereu]

Niciun comentariu: