luni, iunie 23

mici nimicuri..




Cum era vorba aia .. " cand esti trist, adu'ti aminte de clipele cand zambeai .. " .. eh .. cam asta simt si eu acum. Si chiar nu am motiv. Am avut o zi mai mult decat super. Chiar m'am distrat. Simteam nevoia. Am fost si la biserica .. frumos .. :x .. e pacat k o zi nu poate fi 'super' pana la capat. Si nu stiu ce anume m'a intristat, dar tristetea o simt, ma apasa. Refuz sa plang, nu vreau, nu am voie. Nu acum!!

...

Nu stiu, oricat stau si ma gandesc, parca sunt tot mai confuza. Nu inteleg. Desi stiu clar ce am de facut, simt k la fiecare pas apare cate'o piedica, fie si ea cat de mica, imi blocheaza drumul si ma indeparteaza din ce in ce mai mult de idealul la care inca visez. De ce asa? Cineva spunea o data k nu ai cum sa inveti ce inseamna fericirea pana nu cunosti tristetea si amaraciunea, si atunci vei vedea k trebuie sa o pretuiesti si sa o pastrezi langa tine.[" Caci fericirea e o bacnota mare, unii o primesc dar uita sa dea restul, dar e destul pentru toti .."] Dar pana cand ? Oare de cata durere e nevoie pentru k intru'un final sa poti spune cu mana pe inima " Da, sunt fericit " ? O fi aceasta un ingredient cheie ? .. Eu nu stiu, insa vreau sa aflu. Caci totul mi se pare in zadar si fara sens. O iau mereu de la capat intocmai k un catel ce se invarte in jurul cozii. Si nu mai vreau. M'am saturat sa fac mereu aceleasi lucruri. Recunosc, am parte de unele realizari pe care nu credeam k voi apuca sa le mai vad. Totusi ele exista, insa sunt infinit de mici pe langa ceea ce vreau sa obtin. Insa cum se spune, viata e facuta din lucruri marunte, poate aceste mici 'realizari', puse carmida peste caramida vor ajuta la construirea acelui ideal. Am sa astept.


["And look into my eyes,you will find sadness and lonelyness.."]


[Ce rost are ? O fotografie nu poate inlocui o persoana..]

["Nu'mi este dor de nimeni. Nu doream nimic de la nimeni, ci vroiam doar sa ma inteleg pe mine, aceea parte din mine ce nu se putea exprima si imi frangea inima cu suferinta ei fara nume, in timp ce, in aparenta eram cu totul prinsa in desfasurarea fericita a vietii de zi cu zi."][Maitreyi Devi]

Niciun comentariu: