sâmbătă, iunie 7

eu cu mine


E seara .. in jur d ora 9 cam asa .. inca ploua .. kt poate sa'mi placa 8-> .. picaturi marunte si dese .. creeaza o stare d'aia d melancolie ..8-| ..
Am ramas singura .. var'mea a fost ieri la mine si a ramas sa si doarma .. am pierdut timpu' pana la vreo 2 jumate :"> .. am stat la discutsii .. glume .. si noi k fetele >:) :)) ..
Si e asa o plictisealaaa .. p mess liniste totala .. la tv joaca Elvetia cu Cehia ..[ah Euro 2oo8:x] .. p la 10 jumate joaca si Portugalia [=p~ Ronaldooo ..]:)) .. copil prost 8-}
Ma gandeam cu nostalgie la anul scolar c a trecut .. mult prea repede,dupa parerea mea. Parca ieri intrasem in curtea liceului si nu cunosteam pe nimeni .. [..]
Si a trecut .. superb an :x .. si acum prima vara in kre n'am sa duc lipsa generalei .. si unei anumite persoane .. :-j ..[finally]

Desi urasc ideea .. 2 luni singura :| .. plictiseala .. abia in august plec si eu p undeva .. totusi vreau sa profit la maxim de vacantsa asta :x .. sa'mi dedic mai mult timp mie ..:"> i miss me:) .. si in special prietenilor :x ..[poate nu dau de voi mah :-w] ..
Eterna durere de cap .. e k o regula .. seara p mine ma doare capu 8-| ..
Am tot incercat sa invats melodiile pt cor ..[martsi faimoasa serbare:|] .. si ce melodii .. imposibil sa nu plang knd le aud :| .. wtf :-< .. ma urasc pt asta :-w

Si e naspaaaaaaa k stau singura ... si e naspa k Andrei joaca intruna Lineage 2 :-w .. si e naspa k n'am cu cine sa vorbesc .. si e naspa k tot ascult aceleasi melodii si nu ma satur d ele ...

Hmm .. sa nu uit .. La multsi ani Steauaaa :x echipa mea d suflet :x:x .. sa cresti mare[mai mare dkt esti deja>:)] ... remember .. CFR SUX >:)
Cred k ma bag la un joc ceva .. see ya :)



[can't live .. can't breathe with no air .. ][miss u 8-|]

Niciun comentariu: