marți, iunie 10

Strong ? .. I wished to ..

Obositoare zi .. de'a dreptul .. trezitu d la 7 nu'i de mine .. (:| .. bine k a mers bine serbarea ..
Imi pare rau rau k au plekt cei de a 12a .. vazandu'i asa tristi p unii dintre ei, ma gandeam k peste 3 ani vom fi si noi la fel .. timpul trece mult prea repede .. si din pacate .. nu poate fi dat inapoi .. oricat am vrea .. :)
In ciuda somnului si a durerii de cap ce ma incearca de cateva minute .. tin sa mentionez k am o stare asa de bineeeee .. :x .. don't know why .. dar nu'mi pasa .. ma simt BINE!! ..
Vroiam sa postez compunerea aceea despre 'iubire' dar n'am niciun chef .. cred k ar fi mai bine sa scriu ce imi trece mie prin cap in momentul de fata .. hmm .. desi am sa aberez, as usual:)

Hmm .. se spune k la varsta asta uiti mai repede, si treci mai usor peste toate problemele, in special cele sentimentale pentru k esti inca mic .. si ai toata viata inainte k sa te confrunti cu tot felul de situatii naspa, sau mai putin naspa .. !! Eu nu cred in chestia asta, nu trebuie sa ai peste 20 de ani k sa poti spune 'da, intr'adevar .. sunt indragostit/a' .. chiar deloc :-j.. totul consta in cum vezi lucrurile, cum simti si cum gandesti .. ce anume lasi sa te conduca, mintea sau inima ..:)
Sunt multe citate gen 'listen to your heart' .. insa nu mereu functioneaza .. si oricat ti'ar spune inima ceva, ea nu iti va spune niciodata dak este bine sau nu, va spune doar ceea ce vrea ea ..
Cred k o 'conlucrare' intre cele 2 ar fi mai potrivita .. si sa te ghidezi dupa amandoua este mare lucru!
Eu nu ma pot lauda cu nimic de acest gen, intrucat nu sunt deloc o fire rationala, dimpotriva .. actionez mereu din impuls, din 'reflex' .. de cele mai multe ori condusa de catre inima .. si nu iau mereu cele mai potrivite decizii .. 8-| .. insa asta este .. dak toti am proceda mereu asa cum trebuie, am fi numai 'perfecti' :-j .. si asta nu prea e posibil ;))


["Nu cer nimic altceva,decat pe tine..oricum ai fi,dar sa fii tu...alte pretentii nu am.."]
[Stii ..am vrut sa iti spun ca..."cineva,undeva te iubeste",dar ceva m'a impiedicat si am renuntat ..".]


De ce mereu cand vrem sa facem un lucru ne oprim exact cand mai lipseste doar un singur pas pentru a ne atinge scopul ? De ce tindem sa renuntam mult prea usor la un ideal mult visat .. ??


[Porque aun te amo!!]


Si nu vreau frate, nu ma dau batuta nici de'a draq >:) .. hai k anul asta a mai fost cum a fost, insa la anul promit, in primul rand mie, k va fi altfel .. din toate punctele de vedere .. voi gandi de 2 ori inainte de a face un lucru, n'am sa mai pun suflet pentru orice lucru spus la intamplare, n'am sa mai plang[asa mult], si .. poate voi face in asa fel incat sa primesc si ceea ce imi doresc cel mai mult .. singurul lucru care conteaza cu adevarat pentru mine .. timpul le rezolva pe toate :)



[Time,I have been patient for so long
How can I pretend to be so strong?]


[never,never let u go/you're the one i'm searching for ..]




Niciun comentariu: