vineri, iunie 13

A trecut ..

Clasa a9a .. primul an de liceu .. anul in care incepe o noua etapa in viata oricarui adolescent, anul plin de emotii, anul in care cunoastem lume noua .. s'a dus .. repede, mult prea repede:-<
Parca ieri dadusem examenul si asteptam cu nerabdare rezultatele repartizarii .. si ce bucurie am simtit cand am aflat k intrasem acolo unde imi doream atat de mult:x ahh:x
Cum am spus putin mai sus, acesta a fost anul in care am inceput o noua perioada din viata, m'am maturizat mult in gandire, poate m'am si schimbat .. am inceput sa vad viata cu alti ochii, diferiti decat cei de copil .. si asta e bine .. desi nu totul a fost roz .. pot sa spun k anul acesta l'am vazut k un nou inceput, k o raza de speranta comparativ cu scoala generala .. [cine stie cunoaste:)]

[" Timp, incotro mergi ..?
Spre ce meleaguri noi, grabit alergi ?
Cum.. poti intr'o zi ..
Sa schimbi in oameni mari, niste copii ? "]
[frumoase versuri .. acum le inteleg semnificatia ..]

Revenind la subiect .. pot sa spun k azi a fost o zi geniala din toate punctele de vedere .. :x .. desi acum sunt ft obosita .. mersu' p jos deh :)) .. si peste cv timp ma bag la somn .. macar o jumatate de ora asa .. dupaia iar o iau de la capat .. cred k ies la un volei .. :x

Sa nu uit sa postez o poezie .. da poezie :)) .. desi nu ma omor dupa ele .. asta chiar mi'a placut .. si versurile si semnificatia .. :x so .. to be continued >:)

Niciun comentariu: