marți, iunie 24

tears..

Nici nu stiu cum sa incep, as spune atat de mult insa mi'e atat de greu. Dat fiind k de aseara si pana acum sunt intr'o stare de plans continua, va rog sa treceti peste eventualele greseli de ortografie, nu de alta, dar abia vad tastele.

De ce viata e asa scurta ..? Simti k le ai pe toate, si intr'o clipa te trezesti k nu mai ai nimic. De ce persoanele la care tinem ne sunt luate mult prea devreme. .? Doamne cat doare .. :((:(( .. Te simti imun la orice altceva, nimic nu mai are vreo semnificatie.

Doamne .. e o durere fara margini .. desi ma descarc .. iar lacrimile curg fara voia mea, nu e de ajuns ..:(( De ce Dumnezeu ii lasa pe cei rai sa traiasca si sa isi faca in continuare de cap, iar pe cei buni, care nu fac decat bine ii ia ? Vreau un raspuns ..


"Dumnezeu lasa suferinta asupra noastra pentru ca noi sa putem vedea cu adevarat cine suntem. Vin suferinte asupra noastra ca sa ne dam noi seama ca omul nu este decit un mare nimic. Acolo la morga, la cimitir, cind iti vezi cei dragi intrind in pamint vezi deslujit si iti dai seama ca intr-o zi si tu vei ajunge acolo. Omul traieste ca si cum ar fi nemuritor, el nu se gindeste ca moartea este reala. Acolo la morga, INVETI. Inveti mai mult decit din o mie de predici. Un om trecut prin suferinte este mult mai puternic, mai incercat. Dumnezeu se foloseste de suferinta pentru ca sa faca oameni din noi. Intotdeauna suferinta cea mai grea vine inaintea unui mare plan al lui Dumnezeu cu privire la viata ta. Atunci cind iti moare cineva, deja vezi viata altcumva. "

[acesta nu este scris de mine, l'am primit de la o prietena .. ]

Si are dreptate .. desi pe cel care nu mai este printre noi nu'l cunoasteam personal, ci doar din auzite si din vedere, totusi a fost de ajuns sa stiu k era un baiat deosebit, care avea toata viata inainte. Pacat k Dumnezeu l'a chemat la El atat de repede, poate acolo Sus ii va fi mai bine .. Dumnezeu sa'l odihneasca in pace .. :((:((:((

Toate astea mi'au adus aminte de o alta persoana deosebita, care din pacate nu mai este de mult .. 5 ani cam asa .. insa niciodata n'am sa incetez sa'mi aduc aminte de el, intrucat a marcat cea mai importanta perioada din viata mea, inca de cand m'am nascut .. si pana cand s'a stins .. :(( .. Pentru asta ii voi multumii mereu .. si n'am sa'l uit .. :((:(( ....

Cam atat am avut de spus .. ma simt mult prea rau acum pentru a mai posta ceva .. poate mai tarziu .. :-< ..


["Daca viata mi'ar putea oferi
Inca o data sansa de a regasi..
Clipele ce'au fost si s'au risipit..
Si tot ceea ce impreuna am cladit..
Port in gand mereu doar privirea ta
Realitatea nu o pot accepta..
Ieri erai cu mine,azi nu mai esti..
Ce s'au scris candva,au fost doar povesti
Tu spuneai mereu "traieste'ti clipa.."
Viata insa n'a putut ierta..
Tu esti Sus,acolo printre ingeri..
Mi'a ramas doar amintirea ta.."]

Niciun comentariu: